Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بیش از ۳۰ نقطه استان برگزار می‌شود. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌لاسلام احمد ملایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌ها مشخص شده است که مرکز استان راهپیمایی از میدان شهدا آغاز شده و به سمت میدان ابوذر،  خیابان ارتش، خیابان پاسداران، مسجد امام حسین(ع) ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شهرستان فردوس نیز راهپیمایی از معراج شهداء آغاز شده و درمسیر میدان 15 خرداد، خیابان شهید مدرس، مصلی نماز جمعه ادامه می‌یابد همچنین در شهرستان درمیان و شهر اسدیه راهپیمایی در مسیر تقاطع بلوار وحدت و بلوار خلیج فارس، بلوار وحدت، میدان ابوذر، بلوار امام رضا(ع) و میدان امام رضا(ع) انجام می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ساعت شروع مراسم در سه شهرستان بیرجند، فردوس و درمیان ساعت 10:30 خواهد بود.

ملایی بیان کرد: در شهرستان‌های نهبندان و طبس نیز شروع مراسم ساعت11:30 خواهد بود که مسیر راهپیمایی در نهبندان از مقابل شهدای گمنام به سمت چهار راه معلم، میدان بسیج، مصلی امام علی(ع) و در شهرستان طبس از چهار راه قدس به سمت میدان امام خمینی (ره)، خیابان شهید محمد منتظری و مصلی نماز جمعه خواهد بود.

مسیر راهپیمایی روز قدس در کرمانشاه مشخص شدراهپیمایی روز قدس در 30 نقطه استان ایلام برگزار می‌شودمسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان مازندران اعلام شد

وی عنوان کرد: در شهرستان قاین نیز راهپیمایی از مسجد جامع آغاز شده و به طرف خیابان امام رضا(ع) خیابان شهید رجایی، میدان طالقانی، خیابان مصلی، مصلی نمازجمعه ادامه می‌یابد، در شهرستان بشرویه نیز مسیر راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره)، بلوار انقلاب اسلامی، مسجد جامع خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: مسیر راهپیمایی در شهرستان سرایان نیز از میدان قدس به سمت خیابان امام خمینی (ره)، گلستان طالقانی، مصلی نماز است همچنین در زیرکوه نیزگلزار شهدای حاجی‌آباد، بلوار امام رضا(ع)، بلوار آیت‌‌ الله فقیه، بلوار مصلی و مصلی  نماز جمعه و در شهرستان خوسف نیز در مسیر میدان امام، بلوار شهید بهشتی، میدان شهید قهرمان، خیابان شهید مطهری و هیئت حسینی است.

ملایی بیان کرد: شروع مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های قاین، بشرویه، سرایان، زیکوه و خوسف ساعت 11 خواهد بود.

وی عنوان کرد: در شهرستان سربیشه نیز راهپیمایی در ساعت 11:45 از  میدان صاحب الزمان(عج) آغاز شده و به سمت خیابان مصطفی خمینی، میدان 17 شهریور، میدان امام خمینی(ره) و مهدیه ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه، برق از ساعت هشت صبح به مدت دو ساعت در راستای بهینه‌سازی شبکه برق در برخی از مناطق قطع می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، برق در میدان استانداری و مجموع ادارات، بیمارستان‌های شهید رجایی و شهید بهشتی، شصت متری (خیابان امام خمینی) و گلستان‌ها، شاهدها، عدل‌ها، قسمتی از بلوار قرنی، بلوار انقلاب و شهرک امام حسین و قسمتی از امامت‌ها و بلوار تل زالی قطع خواهد شد.

در زمان بروز هرگونه «خاموشی» طبق دستورالعمل در مراکز حساس و حیاتی، تأمین برق اضطراری انجام می‌شود.

کد خبر 6100898

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق یاسوج روز جمعه به مدت دو ساعت قطع می شود
  • افتتاح رسمی خیابان ۲۳۰۰ میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • افتتاح رسمی خیابان 2300 میلیارد تومانی قم همزمان با سفر رئیس‌جمهور
  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • آغاز عملیات اجرایی خط ۹ مترو تهران
  • اجلاسیه علما شهرستان زیرکوه درشهریور امسال برگزار می‌شود
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز