Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان عملکرد آنها قرار گرفت.

مدیرعامل در ابتدای این بازدید طی یک نشست کاری با رئیس و معاون هر یک از این شعب، عملکرد آنها را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها و نحوه دستیابی به اهداف تعیین شده طبق برنامه‌های سال ۱۳۹۸ مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی تفنگچی رئیس شعبه نارمک و باقر آل‌طه رئیس شعبه تهرانپارس، ضمن خوشامدگویی به مدیران ارشد بانک، مسائل مرتبط با شعبه خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیئت همراه راهکارهای لازم را به ایشان ارائه دادند.

تهرانفر در این بازدیدها ضمن ابراز خوشوقتی از فرصت فراهم آمده برای بازدید از شعب بانک و دیدار با همکاران، بر ضرورت آموزش مستمر و حرفه‌ای همکاران تأکید و تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های اطلاعاتی و تکنولوژیکی و تغییر مدل کسب‌وکارها در تمامی بخش‌ها و از جمله بانکداری، ضرورت آموزش دائمی تمامی کارکنان در بخش‌های صف و ستاد وجود دارد تا همکاران با حضور در دوره‌های کاربردی و تخصصی، دانش بانکی خود را افزایش دهند‌.

وی افزود: لازمه بانکی پاسخگو و مشتری‌مدار، داشتن کارکنانی متخصص و حرفه‌ای است و این مسئله صرفاً با به ‌روز کردن دانش تخصصی همکاران امکان‌پذیر است. لازم به ذکر است که همکاران شاغل در این شعب، با استقبال از حضور مدیران ارشد بانک، این دیدارها را موجب دلگرمی بیشتر و افزایش انگیزه کاری عنوان کردند.


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۹۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف عوارض و کمیسیون‌های ماده ۵، ۷ و ۱۰۰ در سال ۱۴۰۳
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان