Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه اجرای طرح‌های مشترک با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی را در دستور کار داریم، ادامه داد: در سایت‌های دیوار و شیپور به باند سارق خودرو برخوردیم که در این فضا به عنوان خریدار فعالیت داشتند و با قرار گذاشتن در محلی دور خودرو را از فروشنده سرقت می‌کردند
وی افزود: از این باند ۵۰ خودرو کشف شد و از شهروندان درخواست داریم نسبت به خرید و فروش خودرو‌ها در این فضا‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به برخورد با باند موسسات قرض الحسنه غیر مجاز اشاره کرد و گفت: این باند به میزان ۵۱۷ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کردند که در این پرونده هشت نفر شامل هفت مرد و یک زن دستگیر شدند، این باند با ترفند پرداخت سود بسیار بالا نسبت به کلاهبرداری اقدام کردند.

وی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی استان اصفهان در حوزه مقابله با روزه‌خواری تصریح کرد: باید توجه داشت که ما در این ایام واقعیت‌ها و نیاز‌ها را دیدیم، فعالیت برخی از رستوران‌ها را مجاز اعلام کردیم، کرکره شهر را پایین نکشیدیم، اما حرمت ماه مبارک را نیز در دستور کار داریم.

سردار معصوم بیگی در خصوص اجرای طرح ظفر برای مقابله با رانندگانی که امنیت شهروندان را خدشه دار می‌کردند، گفت: در این طرح یک هزار و ۲۲۰ خودرو توقیف شد و این طرح تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.   وی در خصوص آمار دو ماه عملکرد نیروی انتظامی در حوزه مواد مخدر افزود: در سال جاری ۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده است که فقط در یک عملیات ۱۲۸ کیلوگرم شیشه کشف شد که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

تذکر جدی برای تامین امنیت بازی سپاهان - پرسپولیس

وی در خصوص تامین امنیت بازی سپاهانپرسپولیس تصریح کرد: مطمئن هستم مشکلی در این زمینه وجود ندارد، چهار کمیته تشکیل شده برای مدیریت خوب این بازی به منظور پیشگیری از هر گونه اتفاقی تشکیل شده است.

سردار معصوم بیگی کمیته فرهنگی برای ارتباط با هواداران و کانون‌های هواداران است، افزود: کمیته انتظامی و ترافیکی را نیز داریم که پایش تصویری این بازی را در همه نقاط خواهیم داشت.

وی با تاکید بر اینکه دادستان اصفهان نیز امروز در ورزشگاه حضور خواهد داشت. افزود: به افرادی تذکر داده‌ایم که نباید اتفاقی بیفتد، همچنین در این زمینه بازرسی بدنی با جدیت انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: چنانچه معدود افرادی بخواهند امنیت بازی را مخدوش کنند بدون تعارف برخورد خواهیم کرد.

سردار معصوم بیگی در خصوص تامین امنیت گردشگران تصریح کرد: استان اصفهان امن‌ترین استان برای گردشگران است، در این زمینه نظرات گردشگران خارجی در خصوص پلیس اصفهان را به وزارت خارجه ارسال کرده‌ایم.
انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 

 سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: با اعلام یک فقره سرقت خودرو سواری در محدوده شهر"ری" این شهرستان در روز‌های گذشته پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم‌های عملیات کلانتری ۱۷۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی عوامل کلانتری حضرت عبدالعظیم (ع) مشخص شد، سارق یا سارقان در ساعات پایانی شب خودروی مورد نظر را شناسایی و سپس با تخریب درب خودرو اقدام به سرقت خودرو کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ۱۷۲ با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در چهاردهم اردیبهشت ماه امسال هویت متهمان پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه سارقان مراجعه در طی یک عملیات غافلگیرانه و با شلیک چند گلوله هر ۳ سارق را که قصد متواری شدن را داشتند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعداد یک دستگاه خودرو مزدا مسروقه نیز کشف که به همراه متهمان به کلانتری انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان ۳۰ الی ۳۷ ساله که یکی از آنها کمتر از یک ماه می‌شد که از زندان آزاد شده است پس از انتقال به مقر انتظامی، ضمن اقرار به بزه انتسابی به ۷ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان درخواست کرد: خودرو خود را حتی الامکان در محل‌های نصب دوربین پارک کنید و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنید. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان