Web Analytics Made Easy - Statcounter

دلگیر با اشاره به پوشش ۹۴.۵ درصدی تلفن همراه در جاده های خراسان جنوبی، گفت: مشکل عدم پوشش همراه جاده ای در سه محور اصلی استان به طول ۶۴ کیلومتر تا پایان امسال رفع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از بیرجند، « علی دلگیر» امروز (8 خرداد) در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اظهار کرد: پوشش تلفن همراه در جاده‌های اصلی استان 94.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد است و اپراتورهای تلفن همراه متعهد هستند در جاده های اصلی بین دو فرمانداری این پوشش را ایجاد کنند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان جنوبی گفت: بیشترین عدم پوشش همراه جاده ای در سه محور اصلی ديهویک - نايبند با 28 كيلومتر مسير فاقد پوشش، محور طبس - اصفهان با 15 كيلومتر مسير فاقد پوشش و محور چاهداشي - دهسلم با 21 كيلومتر مسير فاقد پوشش است.

 

دلگیر افزود: در دیدار استاندار با وزیر ارتباطات؛ توسعه شبكه تلفن همراه در مسيرهای فوق با همكاری استانداری انجام و عدم پوشش در این محورها تا پایان امسال رفع می شود.

 

وی با بیان اینکه در بسیاری از این محورها برق نیست که همین امر کار را سخت می‎کند، ادامه داد: هر سایت BTS حدود 2000 وات برق نیاز دارد که در صورت تامین این عدم پوشش در سه محور اصلی استان برطرف خواهد شد.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری خراسان جنوبی بیان داشت: امسال پوشش همراه روستایی برای روستاهای بالای 100 خانوار استان انجام می شود.

 

دلگیر عنوان کرد: همچنین تا پایان دولت نیز پوشش همراه برای روستاهای 60 خانوار استان انجام خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مسجد ماه مبارک رمضان سبک زندگی اسلامی مجلس اردبیل شب های قدر محورهای اصلی عدم پوشش پوشش همراه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف بنی اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در حوزه بجستان، سبزوار، جغتای، خوشاب، کلات، باخرز و محور مشهد - سرخس (مزداوند) باعث لغزندگی سطح جاده‌های خراسان رضوی شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی افزود: به علت وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی در محور عشق آباد_ بردسکن در حوزه استان خراسان جنوبی، تا اطلاع بعدی مسدود است.

کد خبر 6095535

دیگر خبرها

  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • لغزندگی جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران
  • جاده‌های خراسان رضوی در پی بارش باران لغزنده است
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان