Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین سه شنبه شب ساعت ۲۳ در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان به همراه میقانی رئیس دفتر استاندار، محمد شفیعی فرماندار قزوین و نصرت الله علیرضایی مدیرکل روابط عمومی با حضور در پایگاه انتقال خون استان قزوین از کار خیرخواهانه اهدا کنندگان خون برای نجات جان بیماران تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی از قسمت‌های مختلف واحد انتقال خون بازدید کرد و حضور مشتاقان اهدای خون در صف برای نجات جان بیماران و نیازمندان را عملی ایثارگرانه و خداپسندانه دانست.استاندار قزوین در جمع خبرنگار گفت: در شب بیست و سوم که شب‌های احیاست در پایگاه انتقال خون حضور یافتیم و دیدن صف‌هایی با حضور زنان و مردانی انسان دوست موجب خرسندی است.وی بیان کرد: این صف تنها صفی است که برای مادیات تشکیل نشده بلکه ایستادن در صف اهدای زندگی است و این افراد درس ایثار و انسانیت را در کلاسی خداپسندانه به دیگران یاد می‌دهند که هر انسانی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.زاهدی گفت: گزارش مدیر پایگاه انتقال خون استان حاکی است در شب‌های احیا در قزوین شاهد افزایش ۳۰ درصدی اهدای خون هستیم که کار ارزشمندی است و نشان می‌دهد مردم قزوین همچون گذشته در کارهای خیر پیشگام هستند.استاندار قزوین یادآورشد: با این استقبال و بازدیدی که داشتیم به نظر می‌رسد پایگاه انتقال خون استان نیازمند تجهیزات و فضای بیشتری است تا جوابگوی متقاضیان باشد که در حد امکان پیگیر این موضوع خواهیم بود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین انتقال خون زنان فرماندار ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی و دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در برنامه صف اول شبکه سراسری خبر به تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف و روند اجرای طرح های نجات دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

این برنامه ساعت  ۱۹:۳۰ امشب دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ پخش خواهد شد.

  

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال گذشته
  • اهدای بیش از ۲ میلیون واحد خون در سال ۱۴۰۲
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران
  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس