Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-02@15:48:19 GMT

برخورد به موقع و قاطع با گرانفروشی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۲۸۳

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم گفت: در حوزه نظارت تاکید مستمر استانداری این است که در هر مکانی مصداق گرانفروشی مشاهده شد به موقع برخورد شود چون مردم توقع برخورد به موقع را دارند.به گزارش بلاغ،مهرداد غضنفری در پنجمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که سه شنبه شب در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار کرد: در روزهای اخیر چند استان را رصد و از یک استان بازدید کردم باور کردنش بسیار سخت است اما شکر به راحتی یافت نمی‌شد؛ اینکه در قم برای تامین شکر با مشکل روبه رو نیستیم نشان دهنده فعالیت بسیار خوب مسؤولان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه نظارت تاکید مستمر استانداری این است که در هر مکانی مصداق گرانفروشی مشاهده شد به موقع برخورد شود چون مردم توقع برخورد به موقع را دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم یادآور شد: در دو جلسه قبل دغدغه سازمان جهاد کشاورزی این بود که نهاده‌های دامی دپو و حمل آن با مشکل مواجه شده است؛ کمیته فرعی ذیل کارگروه در حوزه حمل و نقل تشکیل شد تا هم از راه آهن و هم از تعاونی‌های مربوط به حمل و نقل و با کمک از اهرم‌های تشویقی برای رفع این مشکل استفاده شود.

غضنفری تاکید کرد: باید برای انتقال نهاده‌ها از راه آهن استفاده کنیم و این موضوع در بلند مدت از برنامه‌های اساسی استان است و اتحادیه وظیفه دارد در حمل نهاده‌ها همکاری لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل هم باید شرکت‌های داخل استان را مکلف کند تا وقتی از امتیازاتی بهره مند می‌شوند همکاری لازم را هم داشته باشند، حتی از شهرداری و سپاه درخواست کردیم تا لیستی از امکانات حمل و نقلی به استانداری ارائه دهند تا در مواقع خیلی اضطراری از آنها کمک بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم خاطرنشان کرد: برای اینکه اطمینان داشته باشیم ذخیره استراتژیک گندم استان با مشکل مواجه نمی‌شود باید از ظرفیت ریلی استفاده کنیم و این مقوله در همه برنامه‌های استان گنجانده شده است البته شرکت غله فعلا می تواند از شرکت حمل و نقل آبادان که در حال همکاری است استفاده کند.

 وی سیلوی کنونی را برای تامین نیازهای استان کافی ندانست و گفت: با این‌اوصاف نگاه دولت یک نگاه ملی است، به این معنا که بعضی از استان‌ها بیش از نیاز خود گندم در سیلوها نگهداری می کنند که این نگهداری صرفا خاص آن استان نیست و می‌توانند در استان دیگر توزیع کنند.


     

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 

علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: با شکایت شاکی خصوصی پرونده گرانفروشی یک واحد صنفی کالارسان رسیدگی شد.

وی افزود: پس از بررسی مستندات و شواهد، تخلف انتسابی متصدی دفتر شرکت ارسال کالا محرز و متخلف محکوم به بازگرداندن حق شاکی و پرداخت ۸۰ میلیون تومان جزای نقدی شد.

حسن پور گفت: دفاتر حمل بار باید بر اساس مقررات و نرخ‌نامه مصوب کار کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، دریافت وجه بیش از نرخ مصوب، صادر نکردن فاکتور و درج نکردن نرخنامه با واحد صنفی برخورد می‌شود.

شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی www.tazirat ۱۳۵.ir یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • تأکید پلیس به برخورد قاطع با سرقت و کشف جرایم
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • با پرداخت های به موقع راه آهن عملکرد مناسبی در آماده به کاری لکوموتیوها داشتیم
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی