Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته سازماندهی مراسم روز جهانی قدس از مردم این کشور خواست تا در مراسم روز جمعه با محوریت شعار «نه به معامله ترامپ» شرکت کنند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری المسیره، کمیته سازماندهی راهپیمایی روز جهانی قدس در یمن با صدور بیانیه‌ای از ملت جنگ زده یمن خواست تا در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در صنعا پایتخت این کشور و سایر استان‌های یمن با شعار «نه به معامله ترامپ» شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دعوتنامه تاکید کرد که مکه، منطقه‌ای برای جمع شدن و اتحاد مسلمانان است، اما عربستان از آن برای توطئه چینی [ضد امت اسلام] استفاده می‌کند و معامله‌های خود را در جوار کعبه انجام می‌دهد و مقدسات اسلامی را آن هم بعد از 70 سال درگیری با صهیونیست‌ها می‌فروشد.

استقبال حماس از راهکار سید حسن نصرالله برای مقابله با «معامله قرن»حماس: معامله قرن سرانجامی نخواهد داشت

این مطالب در واکنش به دعوت عربستان از نشست‌های سران خلیج فارس و عربی و اسلامی و موافقت این رژیم با پروژه حذف آرمان فلسین صادر شده است.

سید حسن نصرالله نیز در روز شنبه گذشته خواستار برگزار مراسم گسترده‌ای برای بزرگداشت روز جهانی قدس شده و تاکید کرد که ملت باید مسئولیت خود را برای مقابله با معامله قرن بپذیرند و محور اصلی روز قدس امسال مقابله با معامله قرن است.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بیت المقدس آخرین تحولات یمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیت المقدس آخرین تحولات یمن بیت المقدس آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • پراپ تریدینگ: سفری هیجان‌انگیز در دنیای معاملات با سرمایه شرکتی
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • معامله بلوک «شازند» قانونی است