Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:37:25 GMT

کمک مردمی ۴۰۰ میلیارد تومانی به مجمع خیرین سلامت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۰۹۳۶

کمک مردمی ۴۰۰ میلیارد تومانی به مجمع خیرین سلامت

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت با بیان اینکه با دو مقوله پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح سبک زندگی می‌توان آمار ابتلا به بیماری‌ها و تعداد تخت‌های بیمارستانی را کاهش داد، گفت: میزان کمک مردمی در ۶ ماهه نخست ۹۷ حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ سید محمد طباطبایی امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: به‌زودی شورای خبرنگاران خیرین سلامت راه‌اندازی می‌شود تا خبرنگاران بتوانند به مردم نیازمند در حد توان خود کمک کنند؛ باید توجه کنیم که حمایت از نیازمندان فقط حمایت مالی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت در موضوع  سبک زندگی از یکسال گذشته فعالیت‌هایی را آغاز کرده است، افزود: با توجه به دو مقوله پیشگیری از بیماری‌ها و اصلاح سبک زندگی می‌توان آمار ابتلا به بیماری‌ها و تعداد تخت‌های بیمارستانی را کاهش داد؛ در حال حاضر در برخی از کشورهای پیشرفته در حوزه سلامت مقوله اصلاح سبک زندگی را از کودکان‌شان آغاز کرده‌اند اما این مسئله در کشور ما مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مجمع خیرین سلامت طی مدت اخیر غربالگری در حوزه سرطان بوده است، تصریح کرد: با مشارکت‌ زنان عضو خیرین سلامت اقدامات خوبی در زمینه غربالگری و پیشگیری از سرطان انجام شده است و در این راستا آموزش‌های لازم در مساجد و مراکز عمومی شهرهایی از جمله همدان، مشهد و اصفهان به وسیله خیرین سلامت به‌صورت کاملا رایگان انجام شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت به فعالیت‌های زنان خیر در تامین بسته‌های غذایی برای بیماران نیازمند اشاره کرد و گفت: هزینه دو پروژه که اخیراً در کاشان احداث شده است به وسیله زنان خیر تقبل شده است همچنین  هزینه مرکز جامعه سرطان مادران و پایگاه سلامت شهید بهشتی به وسیله زنان خیر تأمین شده است.

طباطبایی یادآور شد: درمانگاه تخصصی امیرالمؤمنین بیمارستان شریعتی با مشارکت عام بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می‌شود؛ میزان کمک مردمی در 6 ماهه نخست سال گذشته حدود 400 میلیارد تومان بوده که امیدواریم این عدد به یک هزار میلیارد تومان برسد.

عاملی: 2030 مروج سبک زندگی غربی است"مراقبت در نظام سلامت" حلقه مفقوده سیستم بهداشت و درمانسازمان بهداشت جهانی: خدمات نظام سلامت ایران بین کشورهای منطقه کم نظیر است

انتهای پیام/

R1538/P/S2,24/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شبکه سلامت طب سنتی سبک زندگی ایرانی اسلامی وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه سلامت طب سنتی سبک زندگی ایرانی اسلامی وزارت بهداشت شبکه سلامت طب سنتی سبک زندگی ایرانی اسلامی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است

موسوی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت وساز پروژه های نهضت ملی مسکن در مقایسه با سال های گذشته با استفاده از ظرفیت های مردمی رشد مناسبی داشته است گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی می تواند روند ساخت وساز را گسترش دهد و دولت باید براساس شعار سال مشارکت های مردمی را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی افزود: دولت در حال حاضر این برنامه را در خصوص پروژه های مسکونی اجرایی کرده‌ است و با مشارکت بخش خصوصی و ظرفیت های مردمی اقدام به اجرای پروژه های ویلایی کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: عرضه زمین و پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها می تواند بازار مسکن را تقویت کند و تولید مسکن را افزایش  دهد.

وی افزود: امیدواریم همکاری بانک ها در این بخش تقویت شود تا متقاضیان و مردم هم در این بخش پای کار بیایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • تولید بیماری‌های احتمالی برای نسل آینده؛ حاصل بی‌توجهی به مامایی