Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-08@03:08:50 GMT

رشد شیب دارایی های بانک ایران زمین

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۰۹۶۱

به گزارش پایگاه خبری امتداد، بانک ایران زمین در نظر دارد که حدود ۱۵ شرکت را واگذار کند که تنها دو شرکت، قریب به چهار هزار میلیارد تومان ارزش دارد .

کارشناسی پیرامون یکی ازمزایده های که در ۱۹ اسفند برگزار نشان می دهد که قریب به دو هزار میلیارد تومان سود نصیب شرکت کرده و شرایط بانک را متحول می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به ترازنامه سال‎های اخیر نشان می‎دهد که این بانک به شدت دارایی محور است. مبلغ کل دارایی‎ها در سال‎های اخیر با شیب تندی، رشد کرده و در مدت ۷ سال از ۱۵ به ۲۸۲ هزار میلیارد ریال رسید.

در گزارش سال ۹۷ سایر دارایی‎ها رشد جالب توجهی داشته و از ۹۵ به ۱۶۴ هزار میلیارد ریال صعود کرد. علت این است که جهت تسویه بخشی از مطالبات «ایران زمین» از تعاونی مولی الموحدین، بخشی از وقایق تملیکی به شرکت توسعه تجارت داتام منتقل یافت.

این موضوع از این حیث اهمیت دارد که با فروش دارایی‎های مازاد خود می‎تواند به سود مناسبی دست یابد. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس گزارش دیوان محاسبات کشور سقف سهم سازمان تأمین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تأمین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

کد خبر 6098010 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • خبر وحشتناک از وضع آب و هوایی زمین در سالی که گذشت
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • بندرچارک لرزید
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه