Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه پرندوار مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران در جلسه احصاء شاخص‌های توسعه زنان روستایی و عشایری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که امروز (چهارشنبه هشتم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به روزرسانی و دسترسی به آمار و اطلاعات دقیق زنان روستایی و عشایری و واقف بودن بر وضع موجود برای رسیدن به وضعیتی مطلوب بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای توسعه امور‌ زنان روستایی و عشایری باید تلاش کنیم و لذا برای رسیدن به توسعه و ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی، تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری‌ها باید از پایین به بالا باشد.

پرندوار تصریح کرد: با حمایت از تعاونی‌ها و صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی و عشایری در کنار استانداردسازی تولیدات آن‌ها و با تلاش در جهت توسعه صادرات و تجاری سازی و همچنین توانمندسازی زنان و دختران روستایی و عشایری، می‌توان در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های موثری را بیش از پیش برداشت. ‏

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تهران اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان شامگاه پنج شنبه (۱۳ اردیبهشت) در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت:در اکثر نقاط استان شاهد بارش باران بوده ایم که در برخی مناطق میزان بارش به ۱۰۰ میلی متر رسید.

محمد خانچی افزود: در مناطقی از جمله دزفول و اندیمشک آب به صورت محدود آب وارد منازل شد که با آمادگی دستگاه‌های مختلف که از قبل داشته اند به سرعت این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد:با تلاش مجموعه راهداری بیشتر محور‌های روستایی و عشایری که بر اثر بارش‌های شدید مسدود شده بود، بازگشایی شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت محور بخش سردشت به دزفول اظهار کرد: به دلیل حجم بالای بارندگی اعزام امدادگر به برخی از مناطق وجود نداشت ولی ارتباط با مردم آن مناطق برقرار شده است و جای نگرانی وجود ندارد.

خانچی گفت: هم اکنون نیرو‌های امدادی، خدماتی و تمامی دستگاه‌ها در حال آماده باش هستند.

دیگر خبرها

  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد