Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، چهارمین روز مسابقات جام جهانی مونیخ در حالی پیگیری شد که در مرحله رده بندی تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان، ملی پوشان کشورمان نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده و الهه احمدی با 1170.52، 1165.56 و 1155.55 به ترتیب در جایگاه‌های بیست و هفتم، چهل و چهارم و شصتم جهان قرار گرفتند و از راهیابی به فینال بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها در رشته تپانچه بادی بانوان در حال پیگیری است.مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک با حضور 902 ورزشکار از 96 کشور جهان از 5 تا 9 خرداد ماه در شهر مونیخ آلمان در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی خبرگزاری برنا تیم ملی تیراندازی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند

دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان جام جهانی باکو از رسیدن به فینال بازماندند. 

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان دو ملی‌پوش ایران از رسیدن به فینال بازماندند. هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.

پیش از این نیز سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال نرسیده بود. همچنین در میکس تپانچه تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی؛ پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه ۱۰ متر
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه ۱۰ متر جام جهانی
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد