Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@00:13:18 GMT

سرنوشتی مشابه رونالدو در انتظار کاپیتان رئال

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۲۱۶۹

سرنوشتی مشابه رونالدو در انتظار کاپیتان رئال

چند روز پیش بود که منابع اسپانیایی خبر از تمایل به جدایی راموس از رئال مادرید دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه بود که فاش شد، سرخیو راموس از فلورنتینو پرز(رئیس رئال) درخواست کرده است که به وی اجازه جدایی رایگان داده شود؛ چرا که پیشنهادی بسیار خوب از یک باشگاه چینی دریافت کرده است؛ ولی بر اساس قوانین فوتبال این کشور، بهتر است او به عنوان بازیکن آزاد راهی چین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواستی که البته با مخالفت قاطع پرز روبرو شد.

 پرز نیز در مصاحبه‌با کوپه تایید کرد که راموس تقاضای جدایی داده است. رئیس باشگاه رئال گفت که با خواسته راموس نیز مخالفت کرده و به وی اجازه نخواهد داد تا به عنوان بازیکن آزاد از باشگاه جدا شود.

 

 

 

 

در واقع مسئولان رئال روی کاپیتان راموس برای فصل بعد حساب باز کرده اند اما اگر این بازیکن اصرار به جدایی داشته باشد، مخالفت نخواهند کرد. دقیقا همان کاری که فصل گذشته با رونالدو انجام دادند. فوق ستاره پرتغالی ابتدا خبر از تمایل به جدایی خود داد و سپس پیشنهاد یوونتوس رسید و پس از بررسی های لازم، موافقت شد او با 112 میلیون یورو راهی باشگاه تورینی شود.

راموس نیز اگر قصد جدایی دارد، باید ابتدا از یک باشگاه، پیشنهادی معقول به سران باشگاه ارائه دهد و در صورت توافق و اگر رقم پیشنهاد مناسب باشد، به او نیز اجازه جدایی خواهد شد. در غیر این صورت راموس شانسی برای رفتن از رئال نخواهد داشت. لازم به ذکر است که بند فسخ او 800 میلیون یورو است و هر باشگاهی راموس را می خواهد، باید با رئال وارد مذاکره شود.

 

 

سرخیو راموس کریستیانو رونالدو یوونتوس فلورنتینو پرز (مدیر عامل) رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخیو راموس کریستیانو رونالدو یوونتوس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۳۱ درصدی تردد مسافر از مرزتمرچین پیرانشهر، گفت: پارسال در مجموع ۸۹۰ هزار و ۷۶۵ مسافر ورودی و خروجی از این مرز تردد داشتند که در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل ۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۱۰۴ هزار و ۴۴۲ دستگاه ناوگان باری نیز از این مرز تردد داشتند که ۳۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین پارسال ۹ هزار و ۱۳۷ دستگاه اتوبوس و ۴ هزار و ۷۲۲ دستگاه سواری از مرز تمرچین پیرانشهر تردد داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • ساعت هایی که تا بحال مشابه آن ها را ندیده اید! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم