Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی و معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: متاسفانه در اردبیل ارتباط مناسبی بین دانشگاه و صنعت به چشم نمی‌خورد و در این زمینه باید اقدامات و برنامه‌های مناسبی انجام شود. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهروز ندایی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: متاسفانه در اردبیل ارتباط مناسبی بین دانشگاه و صنعت به چشم نمی‌خورد و در این زمینه باید اقدامات و برنامه‌های مناسبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که فقط در موارد محدودی شاهد برقراری ارتباط بین دانشگاه و صنعت بوده‌ایم بیان کرد: باید به این مسئله توجه داشت که دانشگاه محلی برای تولید علم است به طوری که در جامعه باید جای خود را نشان دهد و اعتبارات لازم نیز در این زمینه باید تخصیص یابد.

جامعه اسلامی دانشگاه تهران: تمام توان دستگاه دیپلماسی باید در خدمت مستضعفین باشدرئیس پژوهشکده چشم‌انداز و آینده‌پژوهی دانشگاه آزاد منصوب شداداره امور کنسولی دانشجویان بین‌المللی در دانشگاه بیرجند راه‌اندازی می‌شود‌

معاون سیاسی اجتماعی و معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند بودجه‌های پژوهشی خود را با مشارکت دانشگاه در زمینه‌های پژوهشی مصرف کنند تا خروجی مورد انتظار به دست آید که این مسئله برای ما یک اولویت اساسی است که باید به آن توجه کنیم.

ندایی تصریح کرد: ارزیابی اعتبارات مورد نیاز برای پروژه‌های نیمه‌تمام تا زمان سفر رئیس جمهور از برنامه‌هایی است که  در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم با پیش‌بینی اعتبارات در راستای پیگیری‌های لازم در این زمینه ورود پیدا کرده و مشکلات موجود را با تامین اعتبارات برطرف کنیم.

وی بیان کرد: اتمام پروژه‌های عمرانی جزو برنامه‌های کاری امسال است و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های لازم اجرای این پروژه‌ها را در اولویت کاری قرار داده و در راستای اتمام این پروژه‌ها گام برداریم که این موضوع جزو اولویت‌های کاری ما است که تلاش برای اتمام آن در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند