Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدرو معتقد است که هیچ چیز در فوتبال مانند کسب عناوین خوشایند نیست و هم تیمی هایش باید هر آنچه در توان دارند انجام دهند تا در دیدار فینال پیروز شوند.

طرفدرای - امشب (چهارشنبه) در چارچوب رقابت های لیگ اروپا و در دیداری سرنوشت ساز، دو تیم چلسی و آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. آرسنال فصل کم فروغی را سپری می کند و پیروزی در دیدار فینال، تنها شانس آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آستانه این دیدار حساس، پدرو رودریگز مهاجم 31 ساله تیم چلسی که تا کنون موفق به کسب عناوین مختلفی شده، در گفتگو با وب سایت رسمی چلسی، در خصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت:

پیروزی در این دیدار، می تواند پاداش یک سال سخت کوشی ما باشد. برای ما (به عنوان فوتبالیست)، کسب یک جام، رضایت بخش ترین حس ممکن را ایجاد می کند. این به معنی این است که ما در طول فصل کار خود را به درستی انجام دادیم و شانس تکرار این حس ویژه (شما نمی توانید آن را با کلمات توصیف کنید) را داریم. شما همیشه برای کسب عناوین مختلف مشتاقید به خاطر اینکه این عناوین، در رشد و طی شدن مسیر حرفه ای شما به عنوان یک فوتبالیست، تاثیر بسزایی دارد. شما می توانید از هر چیزی خسته شوید، اما از پیروزی هرگز خسته نمی شوید. 

لیگ اروپا تنها قطعه گمشده در پازل افتخارات پدرو محسوب می شود و همین امر انگیزه مضاعفی برای او ایجاد کرده تا به هر شکل ممکن که می تواند این عنوان را نیز کسب کند. او در این باره گفت:

این موضوع به من انگیزه بیشتری می دهد چرا که تنها عنوانی است که موفق به کسب آن نشدم. یک مبارزه میان دو تیم بالای جدول لیگ برتر داریم که بسیار جذاب و تماشایی خواهد شد. رقیب ما برای فوتبال بازی کردن می آید و مانند تیم ما از جلو دفاع می کند پس اطمینان دارم که شاهد بازی جذابی خواهیم بود.

پدرو در مورد جو رختکن تیم و اینکه چه تاثیری در بازی آنها دارد افزود:

احساس می کنم تجربه زیادی در طول مدت فعالیتم در فوتبال به دست آوردم؛ بنابراین همیشه سعی می کنم هر گونه توصیه ای که می توانم را انجام دهم. ما گروه خوبی اینجا تشکیل دادیم؛ بازیکنان جوان هماهنگی بالایی با بازیکنان قدیمی تیم دارند و این مسئله اهمیت زیادی دارد. در این باشگاه، بازیکنان با تجربه ای مثل ادن هازارد و داوید لوییز حضور دارند؛ همچنین ما بازیکنانی مانند گری کیهیل و سزار آزپلیکوئتا را داریم که چندین سال است برای باشگاه چلسی توپ می زنند. آنها توصیه های خوبی به بازیکنان جوان می کنند.

این دیدار سومین رویارویی ساری و امری محسوب می شود که سهم هر تیم از دو دیدار گذشته، یک پیروزی بود. پدرو در این خصوص گفت:

ما شناخت خوبی از تیم آرسنال داریم و به همین دلیل بازی پر تنشی در پیش است. بازی فینال رقابت میان دو تیم هم شهری برای کسب جام است. و این حقیقت که این دیدار یک دربی است، انگیزه ما را برای فتح جام، دوچندان می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست

وینگر تیم ملی انگلیس، به امتیاز از دست دادن سیتیزن‌ها در بازی‌های پیش رو، امیدوار است. 

بوکایو ساکا به هواداران آرسنال قول داده است که آن‌ها تمام تلاش‌شان را برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به کار خواهند بست.

طرفداری | توپچی‌ها با برتری ۳-۲ در خانه تاتنهام، با انجام ۲ بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی، با اختلافی ۴ امتیازی در صدر جدول قرار گرفته‌اند. ساکا در مصاحبه پس از بازی روز یکشنبه، به خبرنگار اسکای گفت:

درباره بازی:

بیست دقیقه پایانی بازی از کیفیت مطلوبی برخوردار نبود، اما کسب پیروزی در این دیدار از اهمیت بالایی برخوردار است. کاملاً آگاه بودیم که این دیدار یک دربی بزرگ محسوب می‌شود و حریف تمایلی به متحمل شدن شکست 3-0 در خانه خود ندارد. در جریان بازی، ریتم بازی به نفع حریف تغییر یافت، اما به عملکرد بازیکنان تیم خود افتخار می‌کنم، چرا که موفق به کسب سه امتیاز ارزشمند از این دیدار شدیم.

حفظ آرامش در لحظات پایانی بازی از اهمیت بالایی برخوردار بود، چرا که شرایط بازی به شدت آشفته و ناآرام شده بود. در نهایت، با حفظ خونسردی و تمرکز خود، موفق به کسب پیروزی در این دیدار شدیم و من به تمامی اعضای تیم افتخار می‌کنم. این پیروزی حس و حالی دلنشین به همراه داشت، چرا که به خوبی از اهمیت این پیروزی برای هواداران‌مان آگاه هستیم.

این پیروزی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برای تیم ما برخوردار بود و گامی بزرگ در مسیر رسیدن به اهداف‌مان محسوب می‌شود. سه بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده است و ما با تمام قوا برای کسب پیروزی در این دیدارها تلاش خواهیم کرد.

درباره بازی منچسترسیتی:

پس از اتمام این مصاحبه، دوش خواهم گرفت، سوار اتوبوس تیم خواهم شد و امیدوار به رقم خوردن بهترین (سناریو) خواهم بود. کاملاً آگاه هستیم که منچسترسیتی تیمی فوق‌العاده قدرتمند است، اما آن‌ها نیز تیم بی نقصی نیستند و ما تنها باید وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم. در این مقطع از فصل، جایی برای اشتباه وجود ندارد و ما از تجربیات ارزشمند سال گذشته خود بهره می‌بریم. ما کاملاً برای سه دیدار حساس پایانی فصل آماده هستیم.

درباره درس‌های گرفته‌شده از فصل گذشته:

عملکردمان در این دیدار به وضوح نشان‌دهنده درس‌های آموخته شده از فصل گذشته بود. شاید در فصل گذشته، این دیدار با نتیجه تساوی به پایان می‌رسید، اما در این دیدار، با اتکا به تجربه خود، موفق به کسب پیروزی شدیم.

درباره گلش:

قطعاً به ثمر رساندن این گل حس و حالی دلنشین به همراه داشت و من امیدوارم بتوانم به شکستن رکوردهای بیشتر در آینده ادامه دهم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کرمان نه، فینال حذفی در نزدیکی این شهر است!
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب