Web Analytics Made Easy - Statcounter

به عقیده مهاجم سابق شیاطین سرخ، هری مگوایر همان گزینه ای است که این تیم در پست مدافع میانی نیاز دارد.

طرفداری - تدی شرینگهام مهاجم سابق شیاطین سرخ، معتقد است که هری مگوایر مهره گمشده منچستریونایتد در خط دفاعی است و مسئولان این تیم باید به دنبال جذب مدافع 26 ساله لسترسیتی باشند. 

به گزارش HITC، شیاطین سرخ موفق نشدند که با هدایت اوله گونار سولشر، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند و در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر اما، به دنبال این است که منچستریونایتد را در تابستان پیش رو تقویت کند و تیمی خوب برای فصل آینده بسازد. کمبود کیفیت و رهبری در خط دفاعی یکی از مشکلات بسیار بزرگ یونایتد در سال های اخیر بوده است. شیاطین سرخ به یک مدافع مطمئن و باکیفیت برای حضور در کنار ویکتور لیندلوف نیاز دارند. هری مگوایر یکی از گزینه های منچستریونایتد برای خط دفاعی است. تدی شرینگهام در گفت و گو با Miror، اظهار داشت:

دفاع میانی، پستی حیاتی در یک تیم است و شما به بازیکنانی مانند وینسنت کمپانی یا تونی آدامز در این پست نیاز دارید. من واقعا فکر می کنم که منچستریونایتد باید به ذهنیت انگلیسی بازگردد. همانطور که در گذشته هم دیدیم، هسته هر تیم خوب انگلیسی از بازیکنان انگلیسی تشکیل می شود. در 20 یا 30 سال اخیر، هر تیمی که در لیگ برتر انگستان و رقابت های اروپایی موفق شده است، بازیکنان خوب انگلیسی را در پست های مهم و حیاتی در اختیار داشته است. 

شرینگهام در ادامه عنوان کرد:

فکر می کنم که هری مگوایر، یکی از بهترین بازیکنان انگلیسی است. او کیفیت بالا و قدر رهبری بسیاری خوبی دارد. مگوایر از لحاظ خونسردی در بازی با توپ و عملکرد دفاعی، شباهت های زیادی به ریو فردیناند دارد. از نظر من، حضور او در منچستریونایتد به نفع این تیم خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی

محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیرو‌های امنیتی ایالات متحده سرکوب می‌شوند در دفاع از مردم فلسطین بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند. دولت‌ها بر اساس کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ موظف به اتخاذ اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی هستند و نه تشویق نسل کشی از طریق عادی سازی با مجرمان.

دیگر خبرها

  • چه عواملی در محیط کار استرس‌زا است؟
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • آیلتس چیست؟
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • تسلط مرد ماهی فروش به انگلیسی