Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه مراسم حمایت از خانواده‌های زندانیان با حضور محمودی شاه نشین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، طاهری فرماندار شهریار، مروج امام جمعه شهر اندیشه، عسگری پور دادستان شهریار، حسینی رئیس دادگستری، اعضای شواری اسلامی و شهرداران ۷ شهر شهریار در شهریار برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان شهریار در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از اعضای انجمن زندانیان به خصوص کلهر مدیر عامل این انجمن گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهرستان شهریار در راستای حمایت از خانواده‌های زندانیان فعالیت‌های خوبی را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل حسینی دراین باره اظهار داشت: امروز خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت هستند و هر یک از افراد به اندازه توان خود باید ازاین اقشار حمایت کند.

حجت الاسلام سید علی مروج امام جمعه شهر اندیشه شهریار نیز در ادامه بخشش و رحمت را لازمه شایستگی انسان‌ها برشمرد و گفت: همانطور که ما انتظار رحمت و بخشش از گناهان را از خداوند متعال داریم ما نیز بایستی دیگران را بخشیده و با کمک مشکلات آنها را حل کنیم.

وی ادامه داد: گذشت و قدرشناسی از خصلت انسان‌های خوب است و امیدواریم که با تبیین این فرهنگ بتوانیم جامعه‌ای امن و آرام داشته باشیم.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندان‌ها در آخر این مراسم به بخشی از عملکرد این سازمان پرداخت و گفت: انجمن حمایت از زندانیان شهریار یکی از انجمن‌های فعال، پویا و موفقی است که اعضای آن خیرین و معتمدان شهرستان هستند.

نصرت کلهر ادامه داد: انجمن از حمایت‌های بودجه دولتی محروم است و این خیرین هستند که با عنایت و توجه خود باعث فعال و پویایی انجمن شده‌اند.

کلهر یاد آور شد: تعامل انجمن با سازمان‌های زندان‌ها بسیار خوب بوده که همین ارتباط باعث نتایج خوبی برای شهرستان شده است و در سال ۹۷ در آمد سالیانه انجمن ۸۷۰ میلیون تومان بود که این درآمد کمک به خانواده‌های زندانیان، برگزاری کلاس‌های مشاوره‌ای و اجرای طرح‌های درآمدزا پایدار برای این انجمن بوده است.

کد خبر 4629212

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن حمایت از زندانیان شهریار آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند