Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@23:45:13 GMT

کارشناسی داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۶۵۹

کارشناس داوری فوتبال می‌گوید تمام تصمیمات داور در مصاف سپاهان و پرسپولیس درست بوده است. آفتاب‌‌نیوز : نوید مظفری کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داروی بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: باید به تیم داوری تبریک بگویم. حواشی به وجود آمده به هیچ عنوان از سوی داور شکل نگرفت و تصمیم‌های داور در این بازی درست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او طبق قانون جلو رفت.
او ادامه داد: گل اول سپاهان به درستی آفساید اعلام شد و پنالتی‌ای که برای سپاهان اعلام شد درست بود و داور به درستی آن صحنه را پنالتی اعلام کرد. یک صحنه هم در محوطه جریمه سپاهان اتفاق افتاد که توپ به مهدی کیانی برخورد کرد. اگر آن توپ به کتفش خورده باشد که هیچ اما اگر توپ به دست او خورده باشد باید پنالتی اعلام می‌شد.
مظفری حواشی ایجاد شده در این بازی که باعث شد بازیکنان پرسپولیس و سپاهان اخراج شوند خاطرنشان کرد: تمام صحنه‌هایی که داور باعث شد دست به کارت شود و بازیکنان را اخراج کند درست بوده اما باید بررسی شود که این حواشی از کجا می‌آید و طی چه فرایندی ما باید شاهد این حواشی باشیم؟ امیدوار در آینده این حواشی به کمترین حد خود برسد.
حسین عسگری، کارشناس داوری فوتبال نیز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داروی بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار کرد: این بازی یکی از بازی‌های فوق العاده سخت چه به لحاظ داوری و چه از لحاظ فوتبالی بود. به تیم داوری تبریک می‌گویم. آن‌ها وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و همکاری بسیار خوبی در این بازی داشتند. آن‌ها قضاوت کم نقصی از خود ارائه دادند.
او درباره صحنه پنالتی که برای سپاهان اعلام شده بود خاطرنشان کرد: از تلویزیون نشان نمی‌داد که آیا واقعاً پنالتی است یا نه اما داور که به دنبال دردسر نیست که بخواهد الکی پنالتی بگیرد و تصمیم داور حتماً درست بوده است.
او اخراج ایران پوریان و حواشی و بعد از آن اظهار کرد: همه اخراج‌ها درست بود. چرا بازیکنان به تصمیم داور پرخاشگری می‌کنند؟ باید یک آسیب‌شناسی توسط متخصصین انجام شود تا ما شاهد چنین حواشی نباشیم.
عسگری ادامه داد: باید در این رابطه کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال دخالت کنند و به نظر من باید آقای تاج از تیم داوری این مسابقه به خاطر داروی مدیریت خوبی که در این بازی داشته تقدیر کند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سپاهان پرسپولیس کارشناسی داوری فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 2  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان صفر 

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46)

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران صفر 

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان صفر 

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی