Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، خبرگزاریهای بین المللی با انتشار این خبر، گزارش دادند در پی این حادثه تعداد زیادی از نیرو‌های امنیتی واشنگتن دی سی به محل اعزام شده اند. در پی این اقدام فرد معترض سرویس‌های اورژانس پایتخت آمریکا محل آتش سوزی فرد مورد نظر را محاصره کردند اما بنظر می رسد میزان سوختگی به دلیل کندی ورود پلیس به اطفای آتش از درجه بالایی برخوردار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیلم‌های منتشر شده از صحنه خودسوزی این شهروند، نشان می‌دهد که پلیس سراسیمه به محل اعزام شده است. سخنگوی آتش نشانی واشنگتن دی سی در مصاحبه با شبکه سی ان بی سی خبر خودسوزی این فرد را تأیید کرد و گفت: فرد مذکور به بیمارستان منتقل شده است.   تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
گزارشی در مورد علت اصلی این اعتراض وحشتناک و وضعیت جسمی فرد یاد شده منتشر نشده است. اما برخی خبرگزاریها از وخامت حال و درجه سوختگی بالای این فرد خبر داده اند.

در ۱۲ آوریل (۲۲ اردیبهشت) سال جاری نیز یک شهروند معلول آمریکایی در حالی که بر روی صندلی چرخ دار نشسته بود در برابر کاخ سفید دست به خودسوزی زد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودسوزی کاخ سفید شهروندان آمریکایی خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رفتار وحشیانه و غیر انسانی پلیس با دانشجویان معترض آمریکایی؛ ادعای دروغین وجود آزادی بیان در این کشور را بر همگان آشکار کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این موج ضدصهیونیستی چنان زلزله‌ای در جهان به راه انداخته که نیرو‌های پلیس و گارد ملی آمریکا با خشونت تمام به صحنه آمده‌اند تا این قیام بی‌سابقه را خنثی کنند، اما این اتفاقات نتیجه عکس داده و دیگر دانشگاه‌های جهان هم به کمپین اعتراضی آمریکایی‌ها پیوسته‌اند.

دیگر خبرها

  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان
  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین +عکس
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • برپایی نماز جماعت باشکوه توسط معترضان مقابل کاخ سفید + ویدئو
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد