Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلیمن علیمراد یوسفی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به ابتکار امام خمینی در نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس گفت: این اقدام امام خمینی(ره) کاری مهم و اساسی برای زمینه سازی شکست قطعی اسرائیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: اسرائیلی که در یک روز همه کشورهای عربی منطقه را در عرض چند روز شکست داد با شروع حاکمیت جمهوری اسلامی و شکل گیری محور مقاومت روز به روز محدودتر شد و از جنگ های 33 روزه  به جنگ 48 ساعته رسیده ایم؛ آن هم نه در مقابل ایران یا حزب الله لبنان بلکه در مقابل حماس که یک نیروی مقاومت بسیار کوچکتری است.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها مجبور شدند ظرف 48 ساعت برای اجرایی شدن آتش بس دست و پا بزنند گفت: همان هایی که روزی ادعای نیل تا فرات را داشتند امروز برای در امان ماندن خود مجبورند در داخل همان سرزمینی هایی اشغالی دیوارهای بتنی با بیش از ده متر ارتفاع بسازند و این یعنی محدود شدن و شکست خوردن ادعاهای قبلی این رژیم جعلی.

وی تاکید کرد: ملت ایران به عنوان خواستگاه فکری محور مقاومت در منطقه و جهان اسلام در روز قدس نشان خواهند داد که اسرائیل در آستانه نابودی کامل است و صدای شکستن استخوان های ظلم و ظالم شنیده می شود.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: سران رژیم جعلی اسرائیل مانند کسی که در حال غرق شدن است با دست و پا زدن های بیهوده دنبال نجات خودشان هستند و با ارائه طرحی به عنوان معامله قرن به دنبال تغییر معادلات منطقه هستند.

وی تشریح کرد: محورهای «معامله قرن» اعلام نمی شود اما آنچه از شرایط و قرائن مشخص است این موضوع به سرزمین های اشغالی محدود نمی شود و برای همه منطقه غرب آسیا برنامه ریزی هایی کرده اند که قطعا هم به نتیجه نخواهد رسید و خوابی است که هرگز تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: سه موضوع در آمریکا از نشانه های شروع طرح معامله قرن است؛ اول به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی، دوم بخشیدن بلندی های جولان به این رژیم و سوم هم فشاری که بر جمهوری اسلامی وارد می شود تا در اثر تحریم ها و فشارها ایران را در منطقه تضعیف کنند و این سه مورد نشان می دهد که حوزه عمل طرح معامله قرن حداقل منطقه غرب آسیا را در بر می گیرد.

وی تصریح کرد: مردم آگاه و بصیر جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و از جبهه مقاومت حمایت می کنند و فشارهای آمریکا برای ضربه زدن به ایران ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام یوسفی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اثرگذاری نظام اسلامی بر منطقه و جهان روز قدس امروز دیگر جهانی شده است و در سرتاسر دنیا حرکت هایی علیه ظلم و ستم رژیم جعلی صهیونیست انجام می گیرد که نشان می دهد عمر این رژیم رو به پایان است و تلاش های ایران و محور مقاومت در منطقه به شکست دائمی اسرائیل منجر خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گوترش امروز سه‌شنبه با اشاره به اینکه وضعیت غزه روز به روز بدتر می‌شود، از سران رژیم صهیونیستی و حماس که در حال حاضر در مذاکرات فشرده برای دستیابی به توافق آتش‌بس شرکت می‌کنند، خواست به توافق دست یابند.

او در گفتگو با خبرنگاران در نیویورک گفت: به خاطر مردم غزه، به خاطر اسرا و خانواده‌های آنها در اسرائیل، و به خاطر منطقه و کل جهان، دولت اسرائیل و رهبری حماس را قویا تشویق می‌کنم که اکنون به توافق برسند.

دبیرکل سازمان ملل ابراز نگرانی کرد که بدون توافق، «جنگ، با همه پیامدهای آن چه در غزه و چه در سراسر منطقه، به طور تصاعدی بدتر خواهد شد.»

گوترش در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای تجاوز به رفح بیان کرد که حمله نظامی به آنجا وضعیت غیرقابل تحملی خواهد داشت و جان هزاران غیرنظامی دیگر را می‌گیرد و صدها هزار نفر را مجبور به فرار می‌کند.

وی اضافه کرد که علاوه بر این، تأثیر مخربی بر فلسطینیان غزه خواهد داشت و پیامدهای جدی در کرانه باختری اشغالی و در سراسر منطقه خواهد داشت.

آنتونیو گوترش همچنین از همپیمانان رژیم صهیونیستی نیز دعوت کرد این رژیم متقاعد کنند به رفح حمله زمینی نکند.

او در اینباره گفت: «همه اعضای شورای امنیت و بسیاری از دولت‌های دیگر به وضوح مخالفت خود را با چنین عملیاتی اعلام کرده‌اند. من از همه کسانی که بر اسرائیل نفوذ دارند می‌خواهم هر کاری که در توان دارند برای جلوگیری از آن انجام دهند.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • حماس: اگر ارتش اسرائیل وارد رفح شود شکست سختی می‌خورد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • خط و نشان وزیر اسرائیلی برای نتانیاهو
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست