Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@07:26:46 GMT

چتر حمایتی ۳۸۵ حامی بر سر ایتام کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۸۷۸۸

چتر حمایتی ۳۸۵ حامی بر سر ایتام کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم خردادماه با اشاره به طرح اکرام ایتام به‌عنوان یکی از برنامه‌های اساسی این نهاد در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی، اظهار کرد: 385 حامی نیکوکار در ماه مبارک رمضان امسال حمایت معنوی 473 نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد را برعهده‌گرفته گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به استقرار 18 پایگاه حامی یابی در استان، افزود: پایگاه‌های جذب حامیان ایتام هم‌اکنون در ادارات کمیته امداد سراسر استان دایر شده است و خیران برای حمایت از ایتام می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هم‌اکنون 11 هزار و 225 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد قرار دارند که 6818 حامی حقیقی و حقوقی 5126 نفر از آن‌ها را حمایت می‌کنند.
مبشری با اشاره به اینکه فرزندان محسنین کودکانی هستند که پدر و مادر آن‌ها از یکدیگر جداشده و یا پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین‌گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست، تأکید کرد: با توجه به حجم نیازمندی‌های جامعه هدف این نهاد، نیازمند حمایت خیران و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به محرومان هستیم و از خیران دعوت می‌کنیم تا از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان استفاده کرده و نیازمندان این نهاد را دریابند.
وی در خصوص راه‌های مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد و کمک به نیازمندان، گفت: علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد، مراجعه به سایت امداد emdad.ir، mohsenin.ir ، شماره‌حساب وجوه امانی کمیته امداد به شماره 0111585352001 بانک ملی، شماره تلفن3000333374 و سامانه # 074*8877* از مهم‌ترین راه‌های کمک به نیازمندان این نهاد است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی چتر حمایتی ایتام کمیته امداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند


به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، "محمد شجاعان " ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد و معلم اخلاق استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم افزود: معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است و امیدواریم با توجه به ظرفیت خوبی که بین فرهنگیان وجود دارد، برنامه‌های در دست اجرا و همچنین کمک و تعامل ادارات آموزش و پرورش در سطح استان این تعداد در سال جاری افزایش یابد.

وی اظهار کرد: ۶ هزار و ۷۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد در طرح استان از حمایت ۲۸ هزار حامی نیکوکار در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بهره‌مند هستند.

شجاعان افزود: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و همچنین مراکز نیکوکاری سطح استان نسبت به تقبل فرزند یتیم و محسنین با شرایط مورد نظر خویش اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی