Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -شاید احساسی باشد اما همان چند لحظه تصویری که امیرحسین خیرخواه و مسعود اکبری عکاسان ورزشی از پسرک در اصفهان گرفته اند که چشمش آسیب دیده، چنان آزار دهنده است که دلم بخواهد مثل محمد مایلی کهن اشک بریزم و فریاد بزنم:«من این فوتبالو نمی خوام...»

بیش از ۲۰۰ آسیب دیده از پایان یک بازی فوتبال. حتما ارزشش را دارد که جناب مربی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی همچنان از مهندسی نتیجه می گوید و سرمربی عزیز دیگر لبخندی ملیح بر لب دارد که انگار نه انگار گروهی سلاخی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داور هم الان اگر بپرسی می گوید دیشب توپ توپ خوابیده!
داور همانی است که چندی قبل تصاویر داوری عجیب و غریبش در لیگ دسته های پایین تر رسانه ای شد و حملاتی که به او و کمک‌هایش شد را همه دیده اند. اینجا هم در شب قبل در چنین شرایط حساسی با چند اشتباه چنان جو را متشنج کرد که دعواها از همان وسط زمین آغاز شود و آن جنایات پایان شبش گریزی نداشته باشد.


این دعوا ولی از یک ماهی پیشتر آغاز شد.
از حوادث بازی دو تیم در تهران که مثل ماجراهای تقابل تیم‌های تهرانی با تبریزی ، مدیریت صحیح نشدند. جمعیتی که در فضایی بسته محصور شدند و هواداران رقیب را بالای سرشان هم نشاندند. درگیری های آن روز و بازیکنان وقیحی که تهدید جانی کردند برای بازی انتقامی در اصفهان.

یک ماه درگیری، کری ، شاخ و شانه و التهاب افزایی برای مسابقه‌ای که انگار برنده اش قهرمان جهان می‌شود، بازی را چنان متشنج کرد که در زمین دیدیم.
حالا کلی شیشه شکسته، کلی ماشین آسیب دیده و کلی خسارت مالی به جای مانده که تمام شان پشیزی اهمیت ندارد وقتی بحث چشمان یک پسر بچه خردسال در میان است. 
وقتی سلامتی چند صد نفر به خطر افتاده و ورزشگاه در تملک گروهی قداره کش هتاک بوده .
اینجا دیگر ماجرا فوتبالی نیست. بحث جنایت است. کاش قوه محترم قضاییه پرونده ای تشکیل دهد و تمامی آمرین چه سهوی و چه عمدی و تمامی ضاربین را به عنوان مجرم فرا بخواند. آنها هم آرامش شهری را به خطر انداخته اند و هم امنیت عمومی جامعه را.
این مصداق عملی مجرمانه است و مستوجب برخورد قضایی .
با این وجود همچنان بر طبل خود می کوبند و دنبال نتیجه ای هستند که به دست آمده یا از دست رفته. 


نه فقط قلعه نویی، سپاهان و بازیکنان بی ادبی که تصویر فحاشی یکی‌شان را دوربین ها شکار کردند و باقی شان پشت به دوربین بودند، داور یا فتاحی مسئول برگزاری مسابقه که راستش همه آنهایی که در مقام بوقچی روی سکوها و در صفحات اجتماعی اجتماعی، فارغ از جایگاه اجتماعی‌شان چنین دو قطبی ناثوابی را برای جماعتی ساختند تا خود را برای ارتکاب جرم و جرح تعمدی افراد صاحب حق بداند، مقصرند.
همه در خطری که سلامتی این کودک و ده ها نفر دیگری که دیشب اینچنین خونین و مالین در بیمارستان ها تحت درمان قرار گرفتند، مقصرند.

کاش یکبار تمام این مسببین و آمرین در پیشگاه عدالت بایستند و اقلا توضیح دهند بهای قهرمانی‌شان با کرور کرور پول‌های بیت‌المال، باید چنین فجایعی باشد؟
حد یقف چنین خشونت زایی‌های‌شان در مسیر بردن به هر قیمتی کجاست؟ به راه افتادن استخر خون چون ورزشگاه و بازی الاهلی مصر ؟
اگر اینچنین است و اراده‌ای برای برخورد با چنین رفتارهای مجرمانه‌ای نیست، من یکی دوست دارم مثل حاجی مایلی فریاد بزنم:«این فوتبالو نمی‌خوام...»
دوست دارم گفته از سر منیت محمد دادکان را تکرار کنم:«اقلا سه سالی در این فوتبال را تعطیل کنید »

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تقدیر و خداحافظی سید محمود حسینی پور خطاب به مردم شریف، ولایتمدار و غیور مازندران که به خبرگزاری مهر در استان ارسال شده، آمده است: پس از گذشت ۹۰۴ روز که توفیق خدمت در استان ولایتمدار مازندران را داشته‌ام، تمام تلاش خود را معطوف به خدمتگزاری به هم ولایتی‌های غیور مازندرانی کردم.

از شروع خدمتم در استان مازندران همراه با کلیه همکارانم و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان استان و تجربیات پیشکسوتان عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در استان تلاش کردیم تا ظرفیت‌های مغفول مانده در مازندران را شناسایی و در راستای تحولات برنده برنامه ریزی کنیم.

مردم عزیز همانگونه که می‌دانید این استان وارث چه مشکلات و مسائل مزمن، تاریخی و حل نشده‌ای بوده است.

مجموعه تیم مدیریتی استان تلاش نموده با همدلی و همراهی تمامی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان و در صدر آن حمایت‌های رئیس محترم جمهور حضرت آیت الله رئیسی و وزیر محترم کشور، همه آنچه در توان داشتیم را به کار بندیم، تا بتوانیم مشکلات مازندران را حل کنیم.

به عنوان استاندار دولت مردمی سیزدهم، سعی نمودم که خدمتگذار خوبی برای شما باشم، تلاش کردم استاندار تمام جغرافیای مازندران باشم، تلاش نمودم همان‌قدر که نماینده دولت در استان بودم نماینده مردم نیز در دولت باشم.

تلاش کردم به صورت میدانی و رو در رو در خصوص مشکلاتتان با شما صحبت نمایم، تلاش کردم با تکیه بر خرد جمعی و با استفاده از همه نیروهای استانی فارغ از جناح بندی ها به سمت تحول و پیشرفت و آبادانی استان همیشه سرسبز مازندران گام بردارم.

از دلگرمی‌های مکرر و توجهات مملو از محبت تمامی اقشار جامعه، ائمه محترم جمعه، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و جوانان خوش فکر به ویژه در سفرهای شهرستانی و جلسات تخصصی، که با بیان سخاوتمندانه خود، محبت خود را نثارم می‌فرمودند، صمیمانه سپاسگزارم.

حتماً در طول این ۲۹ ماه به همه برنامه‌ها و اهداف خود در استان نرسیده‌ایم، اما تلاش نمودیم با ایجاد امور زیربنایی و ریل گذاری‌های اقتصادی و عمرانی استان را به سمت تحولات برنده و مازندرانی قوی سوق دهیم.

افزایش مشارکت مردمی در پروژه‌های استان، احیا واحدهای تولیدی راکد، جذب سرمایه گذار در پروژه‌های کلان استان، احصا فرصت‌های سرمایه گذاری در مازندران، توسعه کشاورزی صنعتی و دانش بنیان، افزایش شرکت‌های دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات کشاورزی استان، فعال سازی بنادر استان مازندران برای تجارت با کشورهای همسایه، توسعه طرح نهضت ملی مسکن برای مازندرانی‌های عزیز، توسعه گردشگری با ایجاد اسکله‌های تفریحی، ایجاد مناطق نمونه گردشگری، گردشگری سلامت، راه اندازی مناطق آزاد تجاری مازندران، تسریع در اجرای بزرگراه تهران-شمال، راه اندازی دفتر غرب استانداری مازندران و … همگی دستاوردها و راهبردهای زیر بنایی ارزشمندی بود که در طول این مدت شبانه روزی به کمک همکارانم توانستیم ایجاد نمائیم که می‌تواند زمینه ساز جهش برای توسعه استاندار سال‌های آینده برای مازندرانی قوی باشد.

حال که با نظر دولت محترم مقرر گردید تا در ادامه مسیر در سنگری دیگر خدمتگزار مردم ایران اسلامی باشم، از همکارانم که در دوران حضور اینجانب به عنوان استاندار مازندران در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، شبانه روزی تلاش نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رجاء واثق دارم گام دوم انقلاب با تلاش و خدمت صادقانه دولت مردمی سیزدهم مشکلات اقتصادی پیش روی مردم انقلابی و ولایی را با همت همه دلسوزان نظام تحت زعامت نایب بر حق امام زمان مقام معظم رهبری و نظر ویژه حضرت ولی عصر ارواحنا فدا، و دعای خیر شما مردم ولایتمدار مرتفع خواهد نمود تا شاهد رشد و توسعه استان مازندران در دوران اقتدار و عظمت کشور عزیزمان ایران در سطح بین المللی باشیم.

سید محمود حسینی پور- خادم مردم ایران

کد خبر 6087105

دیگر خبرها

  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • آرنه اسلوت: لیورپول فرصتی است که نمی‌خواهم از دست بدهم؛ می دانم فاینورد موافقت می‌کند
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند