Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان بابیان اینکه در استان تاکید داشته ام تمام فعالیتها در چارچوب یک برنامه راهبردی و عملیاتی تدوین و بر روی آن میثاق باشد که این اقدام انجام شد، گفت: با توجه به محدودیت منابع، مقید به حرکت با برنامه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با بیان اینکه برنامه سند توسعه مسیر را برای حرکت مشخص کرده است و در این جلسه با مدیران و فرمانداران بر میثاقی که بسته ایم تاکید می کنم، گفت: برنامه توسعه استان همدان بر مبنای اقتصاد مقاومتی است و ناظران شهرستان ها مشخص و حکم آنها ابلاغ شده است.

سند راهبردی استان مسیر را مشخص کرده است

وی گفت: سند برنامه راهبردی استان مسیر را برای ما مشخص کرده و اکنون می‌دانیم در استان هر سال باید چه پروژه‌ای ایجاد کرد و یا چند مورد اشتغالزایی داشت.

شاهرخی بابیان اینکه بر اساس ارزیابی های وزارت کشور و اعلام به معاون اول رئیس جمهور استان همدان رتبه دوم را در شاخص های مدنظر مانند برگزاری جلسات و اجرای مصوبات قرارگاه اقتصاد مقاومتی کسب کرده است، گفت: واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی موضوعی جدی است که باید کمیت و کیفیت واگذاری مد نظر باشد چراکه مهم اثر بخشی کار است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه در واگذاری باید باری از روی دوش دولت برداشته و به مردم کمک شود، گفت: در استان همدان ۹۰۰ پروژه نیمه تمام شناسایی شده که ۳۸۰ پروژه قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد و دنبال این هستیم که پروژه ها به بخش خصوصی واگذار شود و این اقدام در اولویت برنامه های استان همدان است.

مدیران به فروش اموال مازاد دولتی بر اساس چارچوب تعیین شده توجه کنند

شاهرخی با بیان اینکه با توجه به شرایط فراهم و تسهیل شده مدیران باید به دنبال واگذاری پروژه ها باشند، گفت: مدیران باید به فروش اموال مازاد دولتی بر اساس چارچوب تعیین شده توجه کنند و سرمایه ها را تبدیل و بکار اندازند.

وی همچنین با بیان اینکه باید خانه های سازمانی دستگاه ها واگذار و دستگاه هایی که خوب عمل کرده اند، تشویق شوند، از اقدامات امور آب استان در واگذاری ها تشکر کرد و گفت: ۲۳ درصد حجم ریالی واگذاری های کشور مربوط به استان همدان است که در این میان واگذاری سد خرمرود قابل تقدیر است.

استاندار همدان همچنین با بیان اینکه با تلاش دولت و مجلس در لایحه بودجه پروژه های استان همدان خوب دیده شد، گفت: سد نعمت آباد باید با توجه به بودجه امسال تکمیل شود و سد گرین هم کلنگ زنی شده است.

شاهرخی از برخی از دستگاه‌های اجرایی انتقاد کرد و یادآور شد: برخی از دستگاه‌ها کار می‌کنند اما باید به فعالیت خود شتاب دهند تا بتوانند خود را به سایر مجموعه‌ها رسانده و از اعتبارات استفاده کنند.

شاهرخی با بیان اینکه استان همدان در شرایط سخت و تحریم ها به مثابه یک کارگاه فعالیت می کند، گفت: در استان هیچکس به حاشیه توجه نمی کند و متن هم خدمت به مردم است.

کد خبر 4629485

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت دولتی خارج شدند.

طرفداری | مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود