Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس اسماعیلی صبح پنج شنبه در نشست سرگروه خادمین ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان از فعالیت های خادمین ستاد نماز جمعه همدان در برگزاری مراسم باشکوه عبادی سیاسی نماز جمعه تقدیر کرد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان با اشاره به ایام لیالی قدر و همکاری خادمان نماز جمعه در برگزاری این مراسم در محل حسینیه امام خمینی (ره) به بیان برنامه های نماز عید سعید فطر و روز قدس پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عباس اسماعیلی بیان کرد: تامین موکت و فرش، مهر و سجاده و پیش بینی حضور ۲۰۰ نفر خادم خواهر و برادر برای نظم دهی مراسم از وظایف ستاد نماز جمعه همدان در برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در مصلی بزرگ همدان است.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: خادمان نماز جمعه همدان از ساعت ۵ صبح در محل مصلی حضور خواهند یافت و به میزبانی از مردم شهر دارالمومنین همدان خواهند پرداخت.

وی همچنین افزود: راهپیمایی روز قدس از اجتماعات بزرگ ملی و مذهبی و نشان دهنده شکوه و عظمت اسلام و مسلمین و اتحاد مسلمانان است که این تجمع با حضور روزه داران در نماز عبادی سیاسی جمعه تجلی خاصی به خود می گیرد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم نماز جمعه همدان در ادامه افزود: بر اساس پیش بینی‌ها جمعیت نماز گزاران در روز قدس به بیشتر از ۳۰ هزار نفز خواهد رسید که پیش بینی لازم در این خصوص انجام شده و ستاد نماز جمعه آمادگی کامل برای میزبانی از این بزرگواران را دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی افزود: خطیب مراسم عبادی سیاسی جمعه این هفته آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان و سخنران پیش از خطبه حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 4629308

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس اسماعیلی عید سعید فطر امام جمعه همدان نمازجمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند