Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-02@07:47:44 GMT

واکنش ریابکوف به ادعای بولتون علیه ایران

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۰۴۶۲

واکنش ریابکوف به ادعای بولتون علیه ایران

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه در گفتگو با اسپوتنیک در این باره تشریح کرد: ما نمی‌توانیم چیزی را که همتایان آمریکایی‌مان تصدیق می‌کنند بپذیریم. شاهد شرایط بیشماری بوده‌ایم که آمریکایی‌ها واقعیت‌ها و رویداد‌های بخصوصی را با دستورالعمل سیاسی و باور‌های متعصبانه ملی خودشان درباره آن‌چه رخ می‌دهد، چگونگی آن و طوری که کاری باید انجام شود منطبق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: «آن‌ها گستاخانه در حال تحمیل دیدگاه خود به سراسر جهان هستند یا حداقل در تلاش‌اند تا چنین کنند».

معاون وزیر امور خارجه روسیه همچنین اظهار کرد: این گونه سیاست‌ها به خصوص در خاورمیانه خطرناک هستند. به همین دلیل است که ما همچنان تلاش می‌کنیم تا مطمئن شویم که قل و درایت سرانجام حاکم شود و مقابله جای خود را به رویکردی قابل درک بدهد تا موقعی که مقامات مسئول به جای پروپاگاند، دیپلماسی را به کار گیرند.

به گزارش ایسنا، جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در سفارت واشنگتن در ابوظبی با ادعایی بی‌اساس گفت که تردید ندارد ایران پشت ماجرای حمله به چند نفتکش در بندر فجیره در امارات قرار دارد.

چهار نفتکش که دو عدد از آن‌ها آن متعلق به عربستان، یکی از آن‌ها اماراتی و دیگری متعلق به نروژ است به تازگی در بندر فجیره امارات در یک عملیات خرابکارانه دچار سانحه شدند.

این ادعای بی‌اساس و واهی در حالی مطرح می‌شود که کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان پیش از این در گفتگو با شبکه خبری فرانس ۲۴ رویداد اخیر در آب‌های عمان برای تعدادی نفت‌کش را مشکوک توصیف کرد و گفت که باید برای روشن شدن واقعیات تحقیق شود.

خرازی تصریح کرد: این یک رویداد مشکوک است و باید برای روشن شدن واقعیات تحقیق شود. در شرایط خطرناک کنونی این قبیل حوادث ممکن است از سوی طرف سومی برای ایجاد تنش و بی‌ثباتی انجام گیرد. به همین علت انتظار از همه این است که دقت کنند و تحقیق نمایند تا حقیقت روشن شود و در دام نیفتند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ریابکوف بولتون ایران وزیر خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت

با منتشر شدن اسناد بی‌پایه و اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی، فعالان فضای مجازی واکنش‌هایی نشان دادند و کذب بودن این ادعاها را بیان کردند و حتی اسناد منتشر شده توسط این شبکه را مورد تمسخر قرار دادند.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • پاسخ قاطع سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای اقدام علیه املاک دولت ایران؛ باکو قصد مصادره اموال کرده است؟