Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجبر گفت: جذب و حمایت از سرمایه گذاران امری مهم برای توسعه شهرستان است که نیاز به فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «محمد رنجبر» امروز در جلسه کارگروه سرمایه گذاری شهرستان که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: مجتمع گردشگری فرهنگیان توسط شرکت ساختمانی معلم بر اساس شرایط بومی واقلیمی و استانداردها طراحی شده است که به عنوان یکی از طرح های خوب شهرستان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری لنگرود ضمن موافقت با اصل طرح های گردشگری در شهرستان افزود: دهکده گردشگری اکوتوریستی اولین نمونه در کشور است که براساس معماری بومی و صنعت بوم گردی طراحی شده است.

 

رنجبر با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری و همکاری دستگاه ها در شهرستان، تصریح کرد: سال گذشته در بخش سرمایه گذاری در شهرستان بیش از 17 میلیارد تومان از محل اشتغال فراگیر عموما در بخش سرمایه گذاری و حوزه گردشگری پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: جذب  و حمایت از سرمایه گذاران امری مهم برای توسعه شهرستان است که نیاز به فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود در این جلسه در خصوص طرح های مجتمع رویایی و طرح های پیشنهادی احداث هتل و مجموعه های تفریحی و توریستی در شهرستان گفت: رفع موانع و مشکلات پیش رو سرمایه گذاران به عنوان یک اولویت در برنامه کاری دستگاه های ذیرربط است که باید در چارچوب ظوابط و مقررات حل شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر روز قدس خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس استان بوشهر ماه رمضان مراسم شب قدر اردبیل ماه مبارک رمضان لنگرود حمایت سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار رییس پلیس راهور استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، اظهار کرد: فراجا مسوولیت‌های متعددی و ترکیبی دارد که از این رو باید از آن‌ها حمایت شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور ادامه داد: اقداماتی مانند «طرح نور» از جمله کارهای ویژه است که به عنوان حوزه از آن حمایت می‌کنیم و به طور ویژه از فعالیت های فراجا در عرصه امنیت اخلاقی تقدیر و تشکر داریم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه کار در قم حساس، سخت و ارزشمند است، عنوان کرد: مسئله فرهنگ ترافیک در رعایت قوانین بسیار مهم است که حوزه، دانشگاه، آموزش و پرورش، خانواده و نهادهای مختلف اجتماعی در آن مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به گونه‌ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: تربیت از خانواده آغاز شده، در مدرسه به تثبیت رسیده و در ادامه در سایر نهادها تقویت می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بخش مهم دوم آموزش و پرورش است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش باید توسط معلمان و کادر مدرسه انجام شود و این جزو وظایف آن‌ها است.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌ها صورت بگیرد، گفت: همچنین نقاط حادثه‌خیز شهری نیز باید اصلاح شده و تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایجاد پارکینگ نیز یک موجود مهم است، بیان کرد: باید هر مسجد و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود در کنار آن یک پارکینگ نیز احداث شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های پیشرفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: گاهی بسیاری از مشکلات با استفاده از این فناوری‌ها حل خواهد شد.

وی اضافه کرد: معقوله راهنمایی و رانندگی یکی از نمادهای فرهنگی شهر است و از این جهت مردم و مسئولین نسبت به این موضوع باید اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه اخلاق برخوردی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مهم است، مطرح کرد: همچنین اقدامات مطالعاتی، تحقیقاتی و ارزیابی نقش بسیار موثری دارد.

کد خبر 6090500

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم