Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:35:38 GMT

رد ادعای بولتون درباره فجیره از سوی روسیه

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۰۶۵۲

رد ادعای بولتون درباره فجیره از سوی روسیه

معاون وزیر خارجه روسیه گفت: مسکو نمی‌تواند به ادعای مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره دست داشتن ایران در انفجارهای فجیره اعتماد کند.

 سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه در گفتگو با اسپوتنیک گفت: مسکو نمی‌تواند به ادعای جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که ایران را به دست داشتن در انفجارهای اخیر بندر فجیره امارات متهم کرده، اعتماد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریابکوف افزود: آن‌ها عملا می‌خواهند عقیده خود را به کل جهان تحمیل کنند، یا دستکم برای انجام این کار تلاش می‌کنند.

معاون وزیر خارجه روسیه همچنین گفت: در موارد بی‌شماری شاهد آن بوده‌ایم که آمریکایی‌ها واقعیات یا رخدادهای مشخصی را چنان پیچ و تاب داده‌اند که با اهداف سیاسی آن‌ها همخوان باشد.

بولتون روز گذشته در جریان سفر به امارات عربی متحده مدعی شد که «تقریبا اطمینان» دارد که ایران عامل حمله فجیره بوده است.

مقامات جمهوری اسلامی ایران این ادعا را رد و آن را در چارچوب تلاش بولتون، امارات، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای ایجاد آشوب در منطقه توصیف کرده‌اند.  / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود

تین نیوز

 کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات در حالی تا دقایقی دیگر برگزار می شود که ۱۰ سال از آخرین جلسه طرفین می گذرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی به ریاست مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس ایرانی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور و بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور تا دقایقی دیگر در ابوظبی برگزار می شود.

آخرین اجلاس این کمیسیون در فروردین ۱۳۹۳ برگزار شده است. این نشست پس از گذشت ۱۰ سال؛ به منظور توسعه همکاری های دو کشور در همه زمینه های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری و حمل و نقلی (هوایی، دریایی، جاده ای و ترکیبی) برگزار می شود.

توسعه مناسبات دو کشور در حوزه کریدورهای ترانزیتی بین المللی بویژه کریدور شمال جنوب به منظور ترانزیت کالاهای اماراتی به سمت کشورهای آسیای مرکزی و قفقاز و روسیه و نیز اروپا از قلمرو جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این نشست است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • نقد ادعای زیباکلام درباره آغازگر جنگ با مستندات تاریخی / روایت نماینده وقت عراق در سازمان ملل از آماده‌باش صدام برای آغاز جنگ علیه ایران
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر امور خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آتش‌بس ۴۰ روزه به حماس
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • بلینکن در ریاض ادعای ضدایرانی کرد