Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

رضا بنفشه خواه با اشاره به اینکه مدتی است در تلویزیون حضور ندارد، گفت: فعلاً مشغول کاری نیستم و به دلایل گوناگون از جمله نبود فیلمنامه‌های خوب یا سودجویی‌هایی که رخ می‌دهد در سریالی حضور ندارم.

وی ادامه داد: کار بازیگری برای همه جذاب است که البته بخشی از این جذابیت هم کاذب است و عده‌ای تلاش می‌کنند که پول بدهند تا بتوانند در نقشی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که خود ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم دستمزدهای کارهایمان را دریافت کنیم بنابراین وقتی یکی حاضر می‌شود دوبرابر بدهد تا نقشی را بخرد، تهیه‌کنندگان هم سراغ چنین کسی می‌روند.

بنفشه‌خواه درباره کارکرد انجمن های صنفی در چنین وضعیتی افزود: انجمن‌های صنفی مختلفی داریم که در حال فعالیت هستند اما این انجمن‌ها کارآیی لازم را ندارند.

این بازیگر در پایان درباره وضعیت این روزهای بازیگری در تلویزیون گفت: ما دعا می‌کنیم تا اوضاع درست شود و امیدواریم شرایط تغییر کند

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون پول بازی بازی پول تلویزیون دستمزد بنفشه رضا بنفشه خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند