Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه به دلیل نبود زیرساخت‌ها از جمله راه ارتباطی و مدارس شبانه روزی ترک تحصیل می‌کنند. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش بخش دیشموک از ترک تحصیل 15 دانش آموز دوره متوسطه و 7 دانش آموز دوره ابتدایی خبر داد و گفت: دو دانش آموز دبیرستان آزادی مشغول تحصیل بودند که در میانه سال تحصیلی به مدرسه دلی انتقال یافتند.

محمدنوروزی نیا افزود: این دو دانش آموز بعد از بارش‌های سیل آسا و نبود پل ارتباطی ترک تحصیل کردند زیرا اولیاء آنان به دلیل حفظ جان آنان موافق ادامه تحصیل‌شان نبودند.

وی شرایط احداث مدرسه دوره متوسطه اول را داشتن حداقل 60 دانش آموز عنوان کرد و گفت: نمی‌توانیم برای 5 دانش آموز مدرسه در این دوره ایجاد کنیم.

طراحی و تولید یک میلیون کارت شناسایی هوشمند برای وزارت آموزش و پرورشبررسی رقص مختلط دانش‌آموزان و معلم‌ها در مدرسه‌ای در مهاباد؛ آموزش و پرورش آذربایجان غربی تائید کرد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست نرخ پوشش تحصیلی در دیشموک در دوره ابتدایی را 99 درصد و دوره متوسطه اول و دوم را 96 درصد اعلام کرد و ادامه داد: دلیل عدم پوشش 100 درصدی ترک تحصیل و بازمانده بودن از تحصیل است.

هادی زارع‌پور با اشاره به اینکه آموزش و پرورش این استان به سوئیس ایران معروف است، بیان کرد: نسبت دانش آموز به معلم میانگین پوشش تحصیلی در دیشموک بالا است.

وی با بیان اینکه 46 مدرسه شبانه روزی دخترانه و پسرانه در استان داریم، خاطرنشان کرد: در بخش دیشموک مدرسه شبانه روزی نداریم ولی امدگی برای احداث وجود دارد و البته برای منطقه چاروسا مجوز شبانه روزی گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • اینجا دست‎‌ها، دانش و ایثار را روایت می‌کند
  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • حکایت تسنیم از دانش‌آموزانی که رنج علم دارند + فیلم
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند