Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@08:09:01 GMT

جمعیت هلال احمر یزد؛ آماده برای راهپیمایی روز قدس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۲۳۴۹

جمعیت هلال احمر یزد؛ آماده برای راهپیمایی روز قدس

محسن حرازی‌زاده یزدی، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد برای راهپیمایی روز قدس آمادگی کامل دارد و نیروهای این جمعیت نیز در کنار مردم حضور خواهند داشت.
حرازی زاده بیان کرد: خودروهای امدادی، کارکنان و نجاتگران داوطلب در تمام شعب استان و مرکز استان در مسیرهای تعیین شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با خودروهای امدادی و با برپایی ایستگاه‌های سلامت حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در این روز تمامی امکانات سبک، نیمه سنگین و سنگین جمعیت هلال احمر آماده بهره‌گیری در حوادث احتمالی خواهند بود و همچنین در کنار آن تمامی پایگاه‌های امداد جاده‌ای این نهاد و همچنین تیم واکنش سریع نیز در آماده باش کامل قرار خواهند داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس ادامه داد: روز جهانی قدس روز دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است و بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، قدس پاره تن اسلام است .
وی با اشاره به حضور پررنگ نیروهای داوطلب، نجاتگران و پرسنل هلال احمر استان در راهپیمایی روز قدس افزود: خانواده بزرگ و خدوم جمعیت هلال احمر امسال نیز بار دیگر همراه با سایر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان، در روز قدس به پا خواهد ایستاد و حمایت خود را از ملت فلسطین و سایر ملل مسلمان اعلام خواهد کرد .
این مقام مسئول شماره 112 را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا هلال احمر یزد راهپیمایی روز جهانی قدس ایکنا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده گفت: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه ١٤٠٣ و تا ساعت ٠٥:٠٠ امروز جمعه، ١١ استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و ۵۴ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۸۱ مورد عملیات انجام و به ۲۶۵۶ نفر امدادرسانی شده، ۱۵۹ نفر اسکان اضطراری یافته اند، ۱۱۸ نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در ۲۸۱ منزل مسکونی تخلیه شده است.

وی با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل (۶۱۵ نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: ۹ دستگاه چادر، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۱۵۵ بسته غذایی بین متاثرین از سیل در این ۱۱ استان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش