Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه فرارسیدن جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس، علی اکبر ولایتی رئیس هئیت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی با آرین غلامی جوان ۱۷ ساله و استاد بزرگ شطرنج ایران که حاضر به رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد نشده بود دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایتی با ابراز خرسندی از اقدام شطرنج باز جوان ایرانی عنوان کرد: اثر این عمل از صدها نطق و اقدام سیاسی بیشتر بود و به عنوان یک ورزشکار جوان نشان دادید که مردم ایران حتی با گذشت چند نسل از انقلاب، کماکان پایبند به مبانی و اصول آن هستند و در روز قدس مجددا با حضور گسترده مردم همانند سال های گذشته به وضوح شاهد آن خواهیم بود.

وی افزود: موجب امیدواری است وقتی مشاهده می‌کنیم جوانان و نوجوانانی که دوران انقلاب را ندیده‌اند و نمی‌توانند قبل و بعد انقلاب را مقایسه کنند این گونه تحت تاثیر اعتقادات عمیق انقلاب اسلامی قرار دارند و انگیزه‌های قوی برای اینکه در چهارچوب اصول نظام حرکت کنند در آنان وجود دارد.

در این دیدار آرین غلامی نیز گزارشی از نحوه شرکت در مسابقات جهانی شطرنج و تصمیم خود مبنی بر عدم مواجهه با حری صهیونیستی در مسابقات جهانی سوئد و بازتاب های آن در داخل و منطقه ارائه  کرد.

انتهای پیام/

دیدار رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد با استاد بزرگ شطرنج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی علی اکبر ولایتی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، از مجموع ۴۵ اثر متقاضی شرکت در پیچینگ ملی تخصصی مستند کوتاه که با هدف حمایت حرفه‌ای و ارتقای سطح کیفی آثار کوتاه مستند، توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، تعداد ۵ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

اسامی آثار راه‌یافته به صحن پیچینگ مستند کوتاه به شرح زیر است:

ریشه در کوهستان/ آرمان قلی‌پور از شهرکرد

بیمارستان درختان/ شروین وحدت از تهران

باغ/ فرود عوض‌پور از خرم‌آباد

صنوبر/ رضا اکبریان گالشکلایی از ساری

روزی که محیط‌بان گریست/ هادی شریعتی از نجف‌آباد

مرحله نهایی این رویداد در قالب جلسه پیچینگ حضوری، روز ۴ شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل سالن شماره ۱۲ پردیس سینمایی ملت برگزار خواهد شد و برگزیدگان نهایی موفق به عقد قرارداد تولید اثر خود تا سقف ۳ میلیارد ریال با انجمن سینمای جوانان ایران خواهند شد.

کد خبر 6097956

دیگر خبرها

  • ضعف در سرآمدسازی حوزه دینی برای کشور و استان البرز
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • سرمربی تیم هندبال جوانان: برای کسب سهمیه جهانی می‌جنگیم
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه