Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان راست می‌گویند که قهرمانی‌های پرسپولیس مهندسی شده است چرا که در باشگاه ما از مدیریت گرفته تا کادرفنی کار خود را خیلی مهندسی شده انجام می دهند.

حسین خبیری در مورد اتفاقات حاشیه‌ای دیدار سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: فوتبال واقعا ارزش این را ندارد که یک پسر بچه چشم خود را از دست بدهد و خبرنگاری که حاصل چند سال زحماتش یک اتومبیل بوده به آن شکل با حمله هواداران اصفهانی شدید‌ترین خسارت‌ها را ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما حاضر بودیم بازی شب گذشته (چهارشنبه‌ شب) را واگذار می‌کردیم اما یک قطره خون از دماغ یک هوادار نیاید. فرقی نمی‌کند آن هوادار طرفدار پرسپولیس باشد یا هر تیمی دیگری. با دیدن صحنه‌‌هایی از اتفاقات بعد از بازی واقعا تاسف خوردیم. امیدوارم آنهایی که در این فوتبال مسئولیت دارند، مخصوصا مسئولان انضباطی فدراسیون فکری به حال این اتفاقات کرده و بساط این شکل رفتارها را از فوتبال کشورمان جمع کنند.

وی افزود: انشالله که فوتبال ما یک روز به یک فرهنگی برسد که واقعا چنین صحنه‌‌هایی را از بازی‌های نبینیم. این اتفاقات فقط مردم و خانواده‌ها را از فوتبال دور می‌کند. وقتی تماشاگر در ورزشگاه امنیت جانی ندارد قطعا پدر و مادر او مانع از آمدن فرزندش به ورزشگاه می‌شود. همه ما تلاش می‌کنیم که فوتبال به نحوی برگزار شود که همه از تماشای آن لذت ببرند اما یک عده به دنبال این هستند که ورزشگاه‌ها را ناامن کرده و هر کاری دلشان بخواهد انجام می‌دهند. آن همه خسارت و آن همه صدمه دیدگی که در ورزشگاه نقش جهان اتفاق افتاد چه کسی پاسخگوی آن است. خبرنگاری که مالش را به آن شکل از دست داده و هواداری که چشمش را از دست داده گناهش چه بوده است. امیدوارم شرایطی برگزار شود که بتوانیم برگزاری چنین بازی‌هایی را کنترل کنیم تا این همه اتفاقات تاسف‌بار را شاهد نباشیم.

حتی کری خواندن هم باید همراه با احترام باشد

حسین خبیری در رابطه با مصاحبه‌هایی که باعث تحریک هواداران اصفهانی شد، تصریح کرد: قطعا مصاحبه‌‌های جنجالی برخی‌ها باعث می‌شود هوادار تحریک شود. رقابت در فوتبال در بالاترین سطح انجام می‌گیرد اما حتی کری خواندن هم باید همراه با احترام باشد. اینکه شما بیایید در مصاحبه‌های‌تان خیلی راحت به تیم حریف تهمت بزنید و بی‌احترامی کنید قطعا باعث تحریک هواداران می‌شوید. قطعا همه آنهایی که در بازی دیشب دچار خسارت مالی و جانی شدند دینش به گردن آنهایی است که با مصاحبه‌های خود و جنجال‌های‌شان هواداران را تحریک کردند. برای باشگاه پرسپولیس جان و مال هوادارانش از هر چیزی با ارزش‌تر و مهم‌تر است به این خاطر هم حاضر بودیم فینالیست نشویم اما خونی از دماغ هواداری نیاید. ای کاش مسئولان، مربیان و بازیکنان یاد بگیرند که چگونه مصاحبه کنند و باعث تحریک هواداران تیم‌شان نشوند.

واکنش یه اظهارات قلعه نوعی

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه قهرمانی‌های پرسپولیس مهندسی شده است، خاطرنشان کرد: اتفاقا حرف درستی می‌زنند چون قهرمانی ما واقعا مهندسی شده است. از این جهت که در باشگاه پرسپولیس در چند سال اخیر خیلی خوب و مهندسی شده مدیریت شده است و الکی مدیریت نمی کنند. در مسائل فنی هم برانکو ایوانکوویچ و کادرش خیلی عالی و مهندسی شده تیمش را در چند سال اخیر در بالاترین سطح ممکن نگه داشته است. البته خدمت آقایان باید گفت برانکو مهندس نیست بلکه پرفسور است. او به جای اینکه هر روز با مصاحبه‌هایش به همه تهمت زده و از زمین و زمان ایراد بگیرد، زحمت کشیده است. کسی که میلیارد‌ها تومان دستمزد می‌گیرد نباید ناکامی خود را گردن داور، زمین، زمان، هوا و ... بیاندازد. برانکو روی تیم خودش تمرکز کرده و کار ریشه‌ای انجام داده است. او به بهترین نحو ممکن کارش را در پرسپولیس انجام داد و مدیران چند سال اخیر باشگاه هم خیلی خوب کارشان را انجام دادند که الان به این افتخارات رسیدیم. آقایان هم بهتر است به جای تهمت و افترا به باشگاه‌های دیگر خودشان را اصلاح و کار درستی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته انضباطی و اخلاق نباید به سادگی از کنار این مصاحبه‌ها بگذرند، عنوان کرد: در آیین نامه خیلی واضح آمده است که هیچ بازیکن و مربی حق ندارد که در مورد تیم دیگر حرف زده و تهمت و افترا بزند. توقع ما از کمیته اخلاق و انضباطی این است همان طور که نسبت به یک حرکت بازیکن تیم ما که مورد تایید خودمان هم نبود آن قدر سریع واکنش نشان می‌دهند در قبال مصاحبه‌های انجام شده و تهمت‌هایی که به پرسپولیس و مسئولان برگزاری بازی‌ها زده شد، واکنش نشان دهند. در غیر این صورت این مصاحبه‌های همچنان ادامه پیدا کرد و آن وقت است که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. بازیکنی که در تهران هواداران پرسپولیس را تهدید کرد به اصفهان نیایند چون امنیت جانی نخواهند داشت خیلی راحت از سوی کمیته اخلاق بخشیده شد و نتیجه‌اش این شد که جلوی دروبین تلویزیونی و 40 میلیون بیننده الفاظ رکیک را بر زبان می‌آورد. امیدواریم این بار حداقل با این بازیکن برخورد جدی شود.

خبیری در پایان گفت: تا زمانی که برخوردها دوگانه باشد همین اتفاقات را در بازی‌های آینده در اصفهان شاهد خواهیم بود. اگر با مربی که به زمین و زمان تهمت می‌زند برخورد جدی شود آن وقت هوادار هم کمتر تحریک می‌شود. آقایان قهرمانی پرسپولیس را مهندسی شده می‌دانند اما اشاره‌ای به پنالتی عجیب دقیقه 112 بازی نمی‌کنند. پنالتی که مشخص بود مهندسی شده است. جالب اینکه خود بازیکنی که روی او به زعم داور پشت دروازه روی او خطای پنالتی گرفته شده، موقع بیرون آمدن از زمین فریاد می‌زند که پنالتی صحیح نبوده است! همین داور اخیرا دیدار داماش و نیروی زمینی را قضاوت کرده بود و اشتباهات بزرگ و جنجالی در آن مسابقه داشت. همه اهالی فوتبال دیدند و آمار هم نشان می‌دهد که سپاهان از نظر فنی مقابل پرسپولیس هیچ  حرفی برای گفتن نداشت و آقایانی که به ما تهمت زدند بهتر است دنبال ساختن تیم‌شان باشند و کاری را انجام دهند که برانکو به بهترین شکل در پرسپولیس پیاده کرد./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس در آستانه بازی حساسش با سپاهان با چند موضوع مواجه شده است. اول اینکه حذف سرخ ها از جام حذفی روحیه تیمی را کاهش داده و ریکاوری تیم برای بازگشت به لیگ و داشتن انگیزه برای رقابت با استقلال کار راحتی نیست.

* آخرین وضعیت بیرانوند، هنانوف و عالیشاه

مسئله دوم مصدومان پرسپولیس است. وضعیت بیرانوند هنوز مشخص نیست. او روز گذشته تمرین را با مربی گلرها شروع کرده اما اینکه بتواند از دروازه حراست کند مشخص نیست. وضعیت وحدت هنانوف نیز نامشخص است. او بعد از سپری کردن مصدومیت از ناحیه کشاله ناگهان سرما خورد تا بازی با آلومینیوم در جام حذفی را از دست بدهد. در مورد امید عالیشاه هم که باید گفت با توجه به مصدومیت از ناحیه همسترینگ او سخت بتواند مقابل سپاهان به میدان برود.

* سعید صادقی و نیمکت نشینی

مسئله سوم شایعاتی است که در مورد سعید صادقی مطرح می شود. در نیم فصل دوم اوسمار کمتر از صادقی به عنوان بازیکن فیکس استفاده کرده و همین به نظر می رسد انگیزه های بازیکن پرسپولیس را کاهش داده است. او هم ناگهان در آستانه بازی با آلومینیوم اعلام کرده سرماخورده و بدن درد دارد و به این ترتیب سرخپوشان یکی دیگر از بازیکنان مهم خود را برای این بازی نداشتند. در چند روز گذشته هم شایعاتی مطرح شده که اوسمار او را برای فصل بعدی نمی خواهد البته مسائلی که معمولا در روزهای پایانی فصل در مورد بازیکنان زده می شود اما وقتی هنوز وضعیت تمدید قرارداد اوسمار مشخص نیست چطور می توان با قاطعیت گفت که وضعیت صادقی برای فصل بعد چگونه است؟

* مصاحبه بد موقع کار دست اوسمار داد

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تا پیش از اینکه به برنامه فوتبال برتر برود روند خوبی را در پیش گرفته بود اما حضور در این برنامه و انجام برخی صحبت هایی که کرد باعث شده تا شرایط درونی سرخپوشان کمی بهم بریزد.

اینکه اوسمار ویرا از روی بی تجربگی و یا تفاوت فرهنگی و فکری او با فوتبال ایران صحبت از بازیکنان مورد علاقه اش می کند هر چه باشد باعث شده تا برخی از بازیکنان پرسپولیس از این صحبت ها خوششان نیاید. نگاه منطقی می گوید سرمربی هیچ تیمی نباید وقتی هنوز فصل در جریان است اسمی از بازیکنان مورد پسند خود بیاورد اما اینکه چرا اوسمار این قدر توجیه نبوده و یا اصلا چرا باید باشگاه پرسپولیس به او اجازه دهد در این شرایط حساسی که تیمشان دارد او وارد یک مصاحبه چالشی شود موضوعی است که باید در موردش روشنگری شود.

در هر حال نام بردن از نفراتی مثل رامین رضاییان و شهریار مغانلو و رضا اسدی باعث شده تا بازیکنان تیمش ناراحت شوند. به خصوص در مورد رامین رضاییان که حساسیت هایی هم از قبل وجود داشته و اصلا یکی از دلایلی که یحیی گل محمدی سرمربی سابق سرخپوشان به راحتی با جدایی رضاییان موافقت کرد همین مسائل بود و نمی خواست در تیمش دو دستگی ایجاد شود.حالا ویرا برای جمع کردن این حواشی کار سختی دارد و باید  در بازی های باقی مانده عیار خود را نشان دهد. شاید تنها قهرمانی در لیگ برتر بتواند مهر تائیدی بر عملکرد وی باشد وگرنه حذف از جام حذفی به یکباره شرایط این تیم را به سمت حواشی تغییر داد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد