Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@02:51:47 GMT

بوی سوختن لاشه‌های گندیده اسرائیل به مشام می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۴۳۰۷

بوی سوختن لاشه‌های گندیده اسرائیل به مشام می‌رسد

حجت الاسلام نجمی پور گفت: امروز به درستی بوی سوختن لاشه های گندیده اسرائیل به مشام می رسد و خودشان هم این را درک کردند و می ترسند.

حجت الاسلام «احمد نجمی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: بیت المقدس قبله اول مسلمانان و شهر انبیاء و اولیای الهی است که توسط رژیم صهیونیستی غصب شده است لذا بر هر مسلمانی لازم است که در این راهپیمایی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سرایان با اشاره به اینکه «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یک شعار قرآنی است، افزود: روز قدس روز مقابله با مستکبرین است و لذا باید حضور و حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین در این روز نشان دهیم.

 

وی با بیان اینکه روز قدس به یک روز جهانی تبدیل شده و وظیفه همه ملت های مسلمان است که از کشورهای مظلوم دفاع کنند، گفت: امروز در دنیا مسئله فلسطین به خوبی جا افتاده و در خیلی از کشورها این راهپیمایی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام نجمی پور با اشاره به موضع سکوت و یا حمایت برخی از کشورهای عربی منطقه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، اظهارداشت: برخی از کشورهای عربی همچون غلام حلقه به گوش اسرائیل و آمریکا هستند در برابر جنایات آنها سکوت می کنند.

 

 وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها می گویند از نیل تا فرات را باید بگیریم، افزود: اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و این هدف آنها هرگز محقق نمی شود.

 

امام جمعه سرایان با تاکید بر اینکه در روز قدس جنایات آمریکا و اسرائیل در منطقه باید مورد توجه قرار گیرد چراکه اینها جرثومه فساد در جهان هستند و باید به زباله دان تاریخ انداخته شوند، اظهارداشت: اینکه حضرت امام خمینی(ٰره) مسئله قدس را در اولویت جهان اسلام قرار دادند برای این بود که خطر اسرائیل را به مردم مسلمان منطقه و جهان گوشزد کنند و بدون شک اسرائیل، این غده سرطانی باید از بین برود.

 

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه صهیونیست ها خود را قوم برتر می دانند و بقیه کشورها را می خواهند برده خود داشته باشند لذا برای امام راحل فرمودند ما باید اسرائیل را از روی صفحه روزگار محور کنیم، افزود: امروز حقیقتا بوی سوختن لاشه های گندیده اسرائیل به مشام می رسد و خودشان هم این را درک کردند و می ترسند.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شب قدر روز قدس مراسم شب قدر راهپیمایی روز قدس استان بوشهر ماه مبارک رمضان مجلس اردبیل روز جهانی قدس در بیرجند امام جمعه سرایان خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری سفر حجت الاسلام هدایی به شهرستان اندیکا
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • هزینه‌کرد ۵.۵ میلیارد یورویی دولت سیزدهم برای بهبود وضع هوا و کاهش سوختن گازهای مشعل
  • ببینید | حجت‌الاسلام قرائتی: هر کاری که دشمن را جر بدهد، عمل صالح است
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم