Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@18:36:39 GMT

بودجه قرآنی کشور در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۴۵۵۲

بودجه قرآنی کشور در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه پنجشنبه در نخستین همایش تجلیل از خادمان و خیران قرآنی در کاشان این شهرستان را شهر تشیع دانست و اظهار داشت: تشیع با حضور فرزند بلافصل امام محمد باقر به عنوان اولین سفیر ولایت در ایران که با دعوت مردم فین کاشان به این منطقه قدم نهادند، خودنمایی می‌کند و حضور این امامزاده واجب‌التعظیم در منطقه کاشان نشانه ولایت پذیری مردم این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود یک هزار حافظ قرآن کریم در شهرستان کاشان نشانه جایگاه ویژه قرآن در این شهرستان است، افزود: کاشان خیران متعددی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، امنیتی، قرآنی و غیره دارد و توسعه قرآنی در کاشان نیز به واسطه همین خیران قرآنی انجام شده است اما تجلیل از خیران مغفول مانده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه قرآنی در نظر گرفته برای کل کشور در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است، ابراز داشت: با وجود چنین بودجه ناچیزی اما فعالیت گسترده قرآنی در کشور وجود دارد که نشان می‌دهد مردم در توسعه فعالیت قرآنی نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: مبلغ هزینه شده توسط دولت ویژه مدرسه سازی در سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما از سوی مردم یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است که این امر نیز نقش مهم خیران را نشان می‌دهد.

ساداتی نژاد با بیان اینکه مصمم هستیم همایش تجلیل از خادمان و خیران قرآنی با حمایت بنیاد خیران قرآنی حمایت و هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود، گفت: وقت زیادی در جهت انتخاب خیران و فعالان قرآنی مورد تجلیل در این همایش صرف شده که نشان دهنده اهمیت دادن به موضوع قرآن در شهرستان کاشان است.

کد خبر 4629773

منبع: مهر

کلیدواژه: قرآن مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه هفته جاری وارد بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌شود.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هفته گذشته کمیسیون تلفیق بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ را به اتمام رساند و گزارش آن برای ثبت پیشنهادات در سامانه بارگذاری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهلت ثبت پیشنهادات نمایندگان تا فردا (نهم اردیبهشت) به پایان می‌رسد، احتمالا مجلس از روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) و در دو شیفت کاری وارد بررسی جداول بودجه می‌شود. امیدواریم تا پایان هفته بررسی بخش دوم لایحه بودجه به اتمام برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس