Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@10:11:20 GMT

جوان‌ترین فرماندار کشور معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۵۳۶۰

با حکم رحمانی فضلی، وزیر کشور، جوان‌ترین فرماندار کشور سکان فرمانداری پارسیان را به دست گرفت. آفتاب‌‌نیوز : منطقه خلیج‌فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان پارسیان با حضور معاون سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان، معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، مسئولین شهرستان و جمعی از مردم در سالن شهید تندگویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان در این مراسم با اشاره به فرارسیدن روز قدس، اظهار کرد: روز قدس روزی است که امام راحل امروز را دیدند و برای همبستگی اسلام در سراسر جهان، آن را بنا نهادند.
حیدری با بیان اینکه فلسطین و قدس می‌تواند عامل وحدت باشد، تأکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) تفکر و نقشه‌های امروز استکبار را دیدند که آخرین جمعه ماه خدا را روز اسلام قرار دادند و فلسطین و قدس را نیز عامل این وحدت معرفی کردند.
وی راهپیمایی امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و عنوان کرد: معامله ننگین قرن برای به رسمیت شناساندن بیش از ۷۰ سال جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین با همراهی کشورهای مرتجع عربی که بویی از اسلام و رسالت محمدی (ص) نبرده‌اند، راه به‌جایی نخواهد برد.
معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، در ادامه با قدردانی از زحمات قریب به ۱۰ ماهه میرزاد در فرمانداری پارسیان، گفت: یکی از شاخصه‌های انتخاب میرزاد به‌عنوان مدیرکل سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، عدم وابستگی به هیچ‌کدام از نمایندگان و کاندیدهای مجلس در استان جهت مدیریت انتخابات مجلس یازدهم است.
حیدری ضمن تبریک به فرماندار جوان پارسیان، تصریح کرد: فرماندار پارسیان یکی از جوان‌ترین فرمانداران کشور است که با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جوان‌گرایی مدیران این امر تحقق پذیرفت.

در پایان با حکم وزیر کشور از زحمات عباس میرزاد قدردانی شد و مجتبی رضاپور ۲۹ ساله نیز به‌عنوان فرماندار جدید پارسیان و جوان‌ترین فرماندار کشور منصوب شد.
همچنین عباس میرزاد به‌عنوان مدیرکل سیاسی، اجتماعی، امنیتی استانداری هرمزگان از سوی استاندار هرمزگان معرفی شده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرماندار کشور پارسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند

ایسنا/تهران معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران گفت: دستگاه‌های مردمی و فرهنگی در حوزه مشارکت در انتخابات همکاری داشتند و این باعث شد تا انتخاباتی باشکوه در استان برگزار شود.

سید عباس جوهری در آیین تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات شهرستان ملارد اظهار کرد: افزایش میزان مشارکت مردم و همکاری ائمه جمعه ارزشمند است و این موفقیت‌ها ثمره تلاش‌های شبانه‌روزی است. در استان تهران بیش از ۱۴۰ برنامه برای رای اولی‌ها برگزار شد و اقشار مختلف مردم مانند هنرمندان، ورزشکاران، دانشجویان و اصناف پای کار انتخابات بودند. 

وی در ادامه افزود: انتخابات بدون حاشیه برگزار شد و این نتیجه برنامه‌ریزی‌ و اصلاح قانون انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و پردیس به‌صورت کاملا الکترونیک و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در پایان خاطر نشان کرد: سطح تعامل بین دستگاه‌های مختلف به‌ خصوص در شورای نگهبان و هیات نظارت در سطح استان و شهرستان قابل تقدیر بود. چرا که هر کسی در خطوط وظایف خود حرکت کرد و وظیفه خود را انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی