Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@17:14:13 GMT

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۵۵۹۱

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در تهران

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه تمام محدودیت‌های لازم اجرا شده است، افزود: در حال حاضر از سمت شرق میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران مسدود شده و از سمت غرب از تقاطع توحید و آزادی به سمت میدان انقلاب محدودیت آغاز شده است.

رئیس پلیس راهور تهران«سردار محمدرضا مهماندار» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس به خبرنگاران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ از ابتدای صبح در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران که محل پایانی راهپیمایی روز قدس است، مستقر شده‌ و شرایط را فراهم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آماده‌سازی مسیر راهپیمایی از شب گذشته خاطرنشان کرد: با توجه اینکه از قبل اعلام کرده بودیم خودروها در خیابان‌های جمهوری، ولیعصر، بلوار کشاورز و همچنین در طول خیابان آزادی و انقلاب توقف نداشته باشند، خودروهای متوقف در این مسیرها به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس راهور تهران با بیان اینکه تمام محدودیت‌های لازم اجرا شده است، افزود: در حال حاضر از سمت شرق میدان فردوسی به سمت دانشگاه تهران مسدود شده و از سمت غرب از تقاطع توحید و آزادی به سمت میدان انقلاب محدودیت آغاز شده است.

وی ادامه داد: همچنین محدودیت‌هایی در خیابان جمهوری، خیابان کارگر، بلوار کشاورز و خیابان ولیعصر اعمال شده است.

سردار مهماندار با بیان اینکه توقف هرگونه خودرو و موتورسیکلت در این مسیرها ممنوع است، اعلام کرد: نیروها کاملا آماده هستند و امیدواریم پذیرای خیل جمعیت راهپیمایان باشیم.

نماینده تهران اضافه کرد: همانطور که از قبل اعلام کرده بودیم، اگر لازم باشد با توجه به انبوه جمعیت محدودیت‌های بیشتری را اعمال خواهیم کرد که از جمله آن‌ها محدودیتی است که از تقاطع خیابان توحید و خیابان آزادی به سمت انقلاب اجرا کردیم.

به گفته وی همچنین در خیابان‌های کارگر و ولیعصر نیز محدودیت‌هایی در خصوص تردد خودروها ایجاد شده است.

رئیس پلیس راهور تهران اظهار کرد: همه مسئولان که امروز در کشور مسئولیت دارند، به خاطر این مردم زحمت می‌کشند و به درخواست این مردم این وظیفه را به عهده گرفتند.

مهماندار اضافه کرد: روز قدس نمادی برای نشان دادن مظلومیت مسلمانان جهان است و دفاع از آرمان‌های قدس و این روز بزرگ در واقع خواست رهبری و خواسته امام راحل و همه مردم بوده است. یکی از بناها و مبناهای انقلاب ما موضوع قدس و فلسطین بوده است که خوشبختانه در این چهل سال مردم از آن حمایت کردند و امروز اگر ما در کشور آسایش و امنیتی داریم، در نتیجه همین مقاومت است.

رئیس پلیس راهور تهران گفت: ما امروز در چهل سالگی انقلاب می‌بینیم که اگر نگاه بلند امام (ره) و مقام معظم رهبری نبود، شاید امروز شاهد این امنیت و آرامش در کشور نبودیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: هفت خیابان و بلوار اصلی در شهر قم به منظور اصلاح گره‌های ترافیکی، بهبود وضعیت عبور عابر پیاده و بهبود وضعیت منظر شهر بازطراحی می‌شود.

لیلی نیک خلق احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: هفت خیابان اصلی شهر قم با هدف شناسایی و بهبود وضعیت گره‌های ترافیکی، بهبود وضعیت دسترسی‌های عابر پیاده، اجرای مبلمان شهری زیبا و متناسب و بهبود وضعیت فضای سبز و منظر شهری بازطراحی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه محورهای صدوقی، امام خمینی (ره)، انقلاب، شهید کله‌ی و شهیدان فاطمی از جمله این محورها هستند، افزود: رفع گره‌های ترافیکی و عبور ایمن عرضی عابر پیاده از جمله مسائلی است که در تمام این محورها پیگیری می‌شود.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم اضافه کرد: متناسب با هر خیابان و شرایط تاریخی و فرهنگی آن، مبلمان شهری در آن طراحی می‌شود.

نیک خلق احمدی با اشاره به طراحی باغچه‌ها و فضای سبز در این خیابان‌ها، خاطرنشان کرد: در این طرح‌ها تابلوهای راهنمایی و اطلاع‌رسانی و کیوسک تلفن نیز جانمایی می‌شود.

وی با اشاره به تهیه این طرح برای بلوار آیت‌الله صدوقی ادامه داد: گزینه‌های مختلف توسط مشاور تهیه و بررسی شد که در نهایت گزینه برتر انتخاب شده است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم تاکید کرد: در این گزینه تقاطع خیابان اخلاقی با بلوار آیت الله صدوقی باز می‌شود تا بار ترافیکی بلوار صدوقی را وارد محور عمار یاسر کند و بار ترافیکی بلوار امین کاهش پیدا کند.

نیک خلق احمدی ادامه داد: طبق این طرح دوربرگردان مقابل ورزشگاه حیدریان و خیابان جهان‌بینی بسته خواهد شد، چراکه تقاطع همسطح اخلاقی ایجاد می‌شود، همچنین خیابان‌های مهدیه و بوعلی برای رفت و برگشت یک طرفه خواهد شد.

کد خبر 749723

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • باز طراحی ۷ خیابان اصلی در قم
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • ببینید | لحظه شلیک پلیس به موتور سارق موبایل در خیابان الهیه تهران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران