Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم مسلمان ایران و جهان در راهپیمایی امروز لرزه بر تن اسرائیل و استکبار جهانی خواهد انداخت. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

محمد نعیم امینی‌فر در گفت‌ و گو با خبرنگار تسنیم در ایرانشهر اظهار داشت: معامله قرنی که دولت ترامپ به دنبال آن بود با وحدت و همبستگی  ملت‌های مسلمان محکوم به شکست است و هیچگاه محقق نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای استکبار جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران آغاز کرده اما با حضور با شکوه مردم سیستان و بلوچستان و کشور آمریکا و اسرائیل متوجه خواهند شد مردم تحت هیچ شرایطی دست از حمایت مظلوم بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم امروز حمایت از فلسطین و تمامی مظلومان و ستمدیدگان را با شعارهای استکبار ستیز  خود به جهانیان نشان دادند و شکوه وحدت خود را به همگان نمایش دادند.

نه به معامله قرن| ظلم به مردم فلسطین ننگین ترین جنایت قرن حاضر استکبار استنه به معامله قرن| وزیر سابق دادگستری: جریان استکبار هر روز بیشتر ماهیت واقعی خود را نشان می‌دهدنه به معامله قرن| سرلشکر جعفری:‌ در چند سال آینده شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود

وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو شده و هرگز قدس شریف به پایتخت سفاکان و ظالمان جهان مبدل نخواهد شد.

وی گفت: دشمن باید بداند کشورهای اسلامی هیچ‌گاه در مقابل زورگویی‌های اسرائیل سکوت نخواهند کرد و همواره یاری گر مظلومان خواهند بود.

انتهای پیام/ ع

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور

آفتاب‌‌نیوز :

 «نون مصرفی دوسال خانواده هشت نفره‌ام را سیل برد» این‌ها حرف‌های دردناک محمد ریگی کشاورز منطقه سیستان و بلوچستان است.

به گفته وی ۲۵ کیسه ۱۰۰ کیلویی گندمش را سیل برده است.

رئیس مرکز خشکسالی احد وظیفه امروز هشدار داد هر لحظه امکان سیل خطرناک در مناطق جنوبی خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان وجود دارد و کشاورزان مراقب گندم‌هایشان باشند تا سیل نبرد.

بارش‌های امسال در مناطق جنوبی کشور سیل‌های ویرانگری ایجاد کرد سیل‌ها حتی در کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس که باران برای آن‌ها رویا بود نیز شکل گرفت.

کارشناس کشاورزی ابراهیم مرادزاده می‌گوید که گندمکاران قبل از ورود کمباین به مزرعه، پیش بینی‌ها و هشدار‌های هواشناسی را ببینند، باران برداشت را سخت می‌کند و سیل ایجاد می‌کند.

سیل‌های اخیر در منطقه جنوب کشور ۱۱۶۰ میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد.

با این میزان پول می‌توان کل گندم کشاورزان استان سیستان و بلوچستان معادل ۶۷ هزار تن را با قیمت کیلویی ۱۷۵۰۰ تومان خرید تضمینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • بازداشت هزاران دانشجو در آمریکا دروغ آزادی بیان را اثبات کرد
  • نماینده مجلس: احساس عدم امنیت مردم سیستان و بلوچستان را زجر می‌دهد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان