Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، پیشنهاد مذاکره از سوی ترامپ را توطئه بزرگی علیه انقلاب و اسلام دانست. ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: خداوند متعال به انسان عزت داده و به هیچ عنوان اجازه از بین بردن این عزت و زیر بار ذلت رفتن را به ما نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ‌برخی از توصیه‌های امام علی(ع) به مومنان اشاره کرد و افزود: یکی از توصیه‌های بسیار مهم امام علی(ع)، در حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر ظلم و ظالم است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: موضوع بعدی در سفارش‌های امام علی(ع)، بحث توجه به امر به معروف و نهی از منکر است که از اهمیت بسیار بالایی برخودار است و باید همه جامعه به آن عمل کنند.

ناصری یزدی با اشاره به جنایت‌ها و ظلم‌های رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، جوابی بسیار محکم به این جنایت‌ها است و مانع تحقق اهداف شوم آنها می‌شود.

آیت‌الله اختری: سران عرب از ترس اجاره راهپیمایی روز قدس نمی دهند / معامله قرن خیانت قرن است‌نه به معامله قرن| عزم راسخ روزه‌داران تهرانی برای شکست طرح منحوس «معامله قرن»+تصاویر‌نه به معامله قرن| سردار رجبی: کردستانی‌ها مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زدند

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه معامله قرن توطئه‌ای از سوی دشمنان اسلام است که مطمئنا منجر به شکست خودشان می‌شود عنوان کرد: مردم ایران و سایر مسلمانان به هیچ عنوان زیر بار چنین توافقاتی نرفته و نمی‌روند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به 14  خرداد سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) در طول عمر خود به هیچ کس و هیچ چیزی غیر از خداوند متعال ایمان نداشت و تنها امیدش به خداوند متعال بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: ارتحال حضرت امام خمینی(ره) همه را در اوج ناراحتی فرو برد ولی بلافاصله بزرگترین، بهترین و درست‌ترین انتخاب در راستای حفاظت و حراست از اسلام و انقلاب انجام شد و مقام معظم رهبری به عنوان رهبری انتخاب و معرفی شدند.

ناصری یزدی با اشاره به اینکه در طول 30 سال رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) تمام توطئه‌های دشمنان به برکت هدایت‌های هوشمندانه ایشان خنثی شد، گفت: تمام حرف‌ها و حرکات مقام معظم رهبری در راستای عزت مسلمین بوده و هیچ کلامی از ایشان به اشتباه بیان نشده است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: امام خمینی(ره) آرزو داشت که این انقلاب به دست امام زمان(عج) برسد و انشاالله به برکت وجود و رهبری‌های مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم، این موضوع محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ولایت به معنای اتصال به ولایت خداوند و معصومین(ع) است خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک انقلاب خدایی است و صاحب آن مقام معظم رهبری است و قطعا هر کسی بخواهد در مسیر انقلاب سنگ‌اندازی کند خداوند دمار از روزگارش در می‌آورد و او را به نابودی می‌کشاند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: مسئولان ما از جوانان در مسیر تولید و علم حمایت کنند و زمینه جهش و پیشرفت همه جانبه کشور در تمام عرصه‌ها را فراهم کند.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: باید به آینده امیدوار باشیم چرا که خداوند پشتوانه و پشت و پناه ماست و ما هم باید تمام تلاش خود را در راستای کمک رفع مشکلات انجام دهیم.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: اگر علم و دین پشتوانه هم حرکت باشند، علم راه را باز می کند و دین هم زمینه رسیدن به هدف را فراهم می‌کند و هیچ یک از این دو نمی‌تواند به تنهایی زمینه پیشرفت کشور را فراهم کند.

وی افزود: دشمن به هیچ عنوان نمی‌خواهد که این دو در ایران اسلامی با یکدیگر باشند و تمام تلاششان را می‌کنند که بحث دین و علم را از یکدیگر جدا نماید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: این که ترامپ از مذاکره دم می‌زند حربه و فریبی است که دوباره آنها انجام می‌دهند و قصد آنها زمین گیرکردن ایرانیان است اما در مقابل این حرکت آنها اگر ما همچنان مقاومت کنیم، تمام توطئه‌های آنها خنثی شده و مردم ما همچون گذشته آنها را زمین‌گیر می‌کنند.

انتهای پیام/ ت

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)


به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در مراسم شام شهادت رئیس مذهب تشیع امام صادق (علیه‌السلام) و بزرگداشت شهید حجت‌الاسلام‌والمسلمین اصلانی که در محله خلج سیدی برگزار شد با بیان اینکه این محفل، یادگار این شهید بزرگوار است که سالیان متمادی شعائر خاص امام صادق (علیه‌السلام) را در این منطقه گسترش داده است، گفت: الحمدالله به همت شما وارثان پرافتخار این چراغ همچنان روشن و تابنده مانده است و محفل با همان عظمت و اهمیت زمان ایشان امسال نیز برگزار شد.
آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی تمام دانش در حوزه دین‌مداری و معرفت دینی را برگرفته از سیره امام صادق (علیه‌السلام) اعلام کرد و افزود: آنچه از عظمت ایشان برای بهره‌برداری ما در مسیر و خط زندگی می‌تواند یک اسوه و الگوی کامل باشد، سیره سیاسی امام صادق (علیه‌السلام) است.

ایشان با طرح این پرسش که چرا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه و شریف) جامعه را در زمان غیبت به فرد مجتهد جامع‌الشرایط سپردند، تصریح کرد: ایشان مجتهد جامع‌الشرایط را انتخاب کردند به این دلیل که او تمام مسائل و مطالبی که در اداره و رهبری یک نظام لازم و ضروری است را از بیانات، رفتار، کردار و سیره زندگانی امام صادق (علیه‌السلام) و ائمه (علیه‌السلام) اجتهاد کرده و مطابق سیره و دستوراتی که آنان فرمودند، جامعه را در عرصه‌های سیاسی نیز مانند سایر عرصه‌های دیگر اداره و رهبری می‌کند.

دیگر خبرها

  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • ضرورت معرفت‌شناسی دقیق از سیره سیاسی امام صادق (ع)
  • فاشیسم با یک سلاح جدید بازگشته است: نظریه توطئه!
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • شناخت درست اهل بیت و تبعیت از آنها از واجبات است
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است