Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز افزود: روز جهانی قدس روز اسلام است و این حرکت عظیم و ارزشی امروز مردم در راه خداوند است.

وی ادامه داد: عده ای از سران کشورهای عربی حرکت بی ارزشی را شروع کردند که با آمریکا و اسرائیل بر سر حق مردم فلسطین کنار بیایید کمال نامردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شیراز تصریح کرد: اگر ما راهپیمایی می کنیم حمایت از حق مردم فلسطین است اما کسی نمی تواند حق دیگری را ببخشد.

آیت الله دژکام یادآور شد: باید خود مردم فلسطین رای بدهند که چه می خواهند و گروهی از خدابی خبر می خواهند بر داشته دیگری معامله کنند.

وی تاکید کرد: کشورهای عربی باید عرب بودن خود را حفظ کنند و ما امروز به عنوان امت پیامبر اسلام اعلام می کنیم که معامله قرن از همین امروز که شکل نگرفته محکوم به شکست است.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: صهیونیست‌ها روزی که ادعا داشتند به جایی نرسیدند چه برسد به امروز که توانایی حرکتی ندارند و هیچکس نمی تواند بر عزت جهان اسلام معامله کنند.

آیت الله دژکام ادامه داد: این خیانت را هیچ مسلمانی قبول نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شهادت حجت الاسلام خورسند نیز گفت: یک انسان فریب خورده فکری مانند خوارج و فرقان این حرکت را انجام داد و این فرد از خدابی خبر و کسانی که این جریان فکری را درست کردند باید بدانند که ملت طی ۴۰ سال گذشته این حرکت‌ها را کم ندیده است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: این حرکت نشان از آن دارد که هنوز روحانیت برای ملت، ملیت، اسلام و.. دل می‌سوزاند.

آیت الله دژکام تاکید کرد: در کشور ممکن است مردم اختلاف سیاسی داشته باشند اما هیچکس با آمریکا خوب نیست و اعلام می کنیم که روحانیت خالص شیعه همیشه آمادگی شهادت را دارد و تن نمی‌دهند که ملت زیر بار ظلم باشند و خودش در آرامش باشد.

وی افزود: دشمنان نمی‌توانند نام نیک روحانیت را از چهره انقلاب کنار بگذارید و روحانیت برای سربلندی و استهکام نظام اسلامی و کشور تا آخر خواهد ایستاد.

امام جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به حضور مردم در نماز جمعه نیز گفت: باید برای رفت و آمد مردم در محیط حرم و نماز جمعه امکانات فراهم شود تا مردم کمتر در زحمت باشند که باید مدیران استان و شیراز پیگیری کنند تا تامین شود.

آیت الله دژکام ادامه داد: امیدوارم تمامی مسئولین استان و شهر شیراز برنامه ریزی کنند تا نیازهای موجود برطرف شود.

وی ادامه داد: یکسری نیازها نیز وجود دارد که مردم باید در کنار مسئولین قرار گیرند.

امام جمعه شیراز با اشاره به سالروز رحلت امام (ره) نیز گفت: ۳۰ سال پس از امام (ره)، سایه مقام معظم رهبری بر سر ما بوده است که از خداوند می خواهیم این سایه حفظ شود.

کد خبر 4630117

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!