Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علوی گفت: امروز به برکت راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شد و بر اساس پیش بینی مقام معظم رهبری در چند سال آینده شاهد حضور رژیم اسرائیل در کشور فلسطین نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «سید محمود علوی» که برای حضور در جمع راهپیمایان روز قدس به مرکز مازندران سفر کردند در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز ساری مصادف با آخرین هفته ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امروز روزه داران  دیار علویان مشت را در مقابل رژیمی گره کردند که به وجود آمدن این رژیم نامشروع و استمرار آن نامشروع تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر اساس توطئه انگلیس خبیث،ابتدا قرار بود  اسرائیل غاصب در آمریکای لاتین به وجود آید اما بعد فلسطین را انتخاب کردند چون می خواستند بین کشورهای اسلامی آسیا و آفریقا فاصله بیندازند.

 

وزیر اطلاعات گفت: پس از آن در روستایی کفر قاسم این جنایت را تکرار کردند؛ مردم فلسطین را به رگبار بستند و جنایت ها را تکرار کردند، پس از اینکه مردم فلسطین از خانه خود آواره شده و در اردوگاه های آوارگان، استقرار یافتند باز هم دست از جنایت برنداشته و به آوارگان فلسطینی حمله کردند.

 

وی افزود: خانه های مردم را پس از آوارگی آنها، خراب کردند و یهودیان مهاجر دیگر کشورها را در خانه آوارگان فلسطینی جا دادند.

 

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: این تجاوزها را پی در پی به دیگر کشورها هم داشتند چون غزه در یک انتخابات به حماس رأی داده بودند آنها را محاصره کرده و به دموکراسی غربی هم پوزخند زدند.

 

وی ادامه داد: این رژیم غاصب بی اعتنا به قطعنامه های سازمان ملل و شورای امنیت که اسرائیل را از شهرک سازی منع کرده بود، به شهرک سازی خود ادامه دادند و همه را به تمسخر گرفتند.

 

حجت الاسلام علوی افزود: آنها امنیت دیگر کشورها را به هیچ گرفتند و تهدید کردندو به هیچ معاهده بین المللی درباره مرزهای سیاسی شناخته شده کشورها اعتنا نداشتند.

 

وی افزود: به بیش از 70 قطعنامه سازمان ملل که علیه فلسطین  صادر شده بود بی اعتنایی کردند؛ سازمان ها و دولت های مدعی حمایت از حقوق بشر باید سخت ترین برخورد را با رژیم غاصب می کردند اما آشکارا از این رژیم حمایت کردند.

 

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد:رژیم غاصب صهیونیست بی اعتنا به امنیت دیگر کشورها بحث نیل تا فرات را مطرح کردند و به معاهدات بین المللی مرزهای شناخته شده اعتنایی نکردند.

 

وی افزود: اگر کشورهای عربی به فلسطین به عنوان مساله کشورهای عربی نگاه می کردند ؛ نگاه رژیم صهیونیستی، مساله مقابله با اسلام بود.

 

حجت الاسلام علوی ادامه داد: امروز ملت ها با الهام از انقلاب اسلامی، به فرهنگ مقاومت در  برابر این ادعای پوچ غرب رسیدند و راه خود را از راه استکبار جدا کردند .

 

وی افزود: همچنین امروز ملت ها با الهام از انقلاب و با اراده خود، تاریخ را رقم می زنند، اراده ای که سرانجام آن پیروزی بر جبهه مستکبران خواهد بود.

 

وزیر اطلاعات تصریح کرد:مسجد الاقصی را به آتش کشیدند و به آتش کشیدن مسجد، به معنای تقابل با مسلمانان و اسلام است و اسلام به ما اجازه تماشای ظلم و حق کشی نمی دهد.

 

این مسئول با یادآوری اینکه آن روز که امام راحل، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند، خیلی ها این فرمان را به سخره گرفتند وتصور می کردند مگر با راهپیمایی می توان فلسطین را آزاد کرد، اما امام راحل بی حساب حرف نمی زدند.

 

حجت الاسلام علوی گفت : آن روز امید به رهایی فلسطین آخرین نفس ها را می کشید و کشورهای عربی احساس می کردند برابر این غول قدرت نمی توان کاری کرد و در موضع تدافعی و ضعف قرار گرفته بودند.

 

وی افزود: امروز حدود 40 سال راهپیمایی، نتایج ارزشمندی را محقق کرده است و در سراسر جهان، در کشورهای اروپایی، آفریقایی، آمریکایی و ... در راهپیمایی شرکت می کنند و تجاوز رژیم اسرائیل را محکوم می کنند.

 

حجت الاسلام علوی گفت: امروز شخصیت ملت فلسطین و لبنان بازسازی شده است و باور کردند اگر روی پای خود بایستند می توانند ننگ شکست را بر پیشانی اسرائیل بنشانند.

 

وی تصریح کرد: امروز به برکت راهپیمایی روز قدس، آرزوی شیطانی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی به فراموشی سپرده شده است و این رژیم هر دم احساس خطر نابودی می کند و بر اساس پیش بینی مقام معظم رهبری در چند سال آینده شاهد حضور رژیم اسرائیل در کشور فلسطین نخواهیم بود.

 

وزیر اطلاعات گفت: هراز چندگاهی دم از صلح می زنند همانگونه که امروز دم از مذاکره می کنند ؛ هر زمانی که احساس می کردند رژیم اشغالگر قدس شکست می خورد پرچم صلح را بالا می بردند و مذاکرات اسلو و غیره بازی های سیاسی رژیم کودک کش اسرائیل بوده است.

 

حجت الاسلام علوی خاطرنشان کرد: اسرائیل دچار سرگیجه شده و حامیانش را دچار سردرگمی کرده و به برکت مقاومت، مشت خالی فرزندان فلسطین تبدیل به موشک شده و در برابر هر جسارت اسرائیل، سیل موشک هاست که بر سر آنها می بارد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز قدس شب قدر مراسم شب قدر خبرگزاری شبستان معامله قرن ماه رمضان مسجد فلسطین بیرجند طرح نیل تا فرات راهپیمایی روز قدس نابودی اسرائیل وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی عصر چهارشنبه به وقت محلی، در ادامه برنامه‌های سفر یکروزه خود به سریلانکا، با حضور در مسجد جامع «کالپیتی» شهر کلمبو، ضمن دیدار و گفتگو با نمازگزاران، نماز مغرب را نیز در این مسجد اقامه کرد.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از حضور در جمع نمازگزاران مسجد جامع شهر کلمبو، اظهار امیدواری کرد: مذاکرات صورت گرفته میان دو کشور به گسترش بیش از پیش روابط و همکاری‌های فیمابین منجر شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی طراحی و اجرای مجموعه سد، نیروگاه و تونل انتقال آب «اومااویا» از سوی شرکت‌های متخصص ایرانی را نماد همکاری‌های موفق دو کشور دانست و گفت: امیدواریم بهره‌برداری از این طرح‌ها افزایش رفاه مردم سریلانکا را در پی داشته باشد.

رئیس جمهور در ادامه وحدت و انسجام را نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام دانست و گفت: دشمنان و در راس آنان آمریکا، با ایجاد گروهک‌های تروریستی مانند داعش به دنبال ایجاد ناامنی، کشتار و تفرقه در جهان اسلام هستند، بنابراین بسیار ضرورت دارد از هر اقدام و گفتاری که میان مسلمانان تفرقه ایجاد می‌کند، پرهیز شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه ظالم و ستم بی‌سابقه رژیم صهیونیستی و کشتار و نسل‌کشی در غزه را نتیجه وجود اختلافات در امت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) از ۴۵ سال پیش رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی برای امنیت منطقه دانسته و بر آزادی فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید کرده بود و امروز حقانیت این سخن امام راحل، بر همگان روشن شده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق فلسطینیان را وظیفه همه مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان می‌داند و معتقد است امروز حمایت از کسانی که از خانه، وطن، دین، ناموس و جان و عزت خود دفاع می‌کنند، شاخصی برای کشورهاست که آیا مدافع شرافت هستند، یا همراه شرارت؟

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: آمریکا مردم ایران را بابت دفاع از حق و عدالت مورد تحریم‌های ظالمانه قرار داد، اما جوانان ما تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردند و امروز ایران در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت است. دشمن تلاش کرد پیشرفت ایران را متوقف کند، اما ملت ایران اراده کرد پیشرفت کند و در این جنگ اراده‌ها ملت ایران پیروز شد.

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که با عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشور‌های منطقه برای این رژیم حاشیه امن ایجاد کنند، اما نتوانستند و امروز صهیونیست‌ها منفورترین رژیم در نگاه مردم جهان هستند و ملت‌های مسلمان، یهودی، مسیحی و بودایی حقوق فلسطینیان را از مردم و کشور‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی باشند، مطالبه می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به همه ما آموختند که رمز موفقیت توکل بر خدا و اعتماد به نفس و داشته‌های درونی است، گفت: دشمنان برای متوقف کردن ملت ایران علاوه بر تحمیل ۸ سال جنگ به ما، تلاش کردند با ترور، انفجار، توطئه و فتنه‌های متعدد این مردم را از ادامه مسیرش منصرف کنند، اما موفق نشدند. امروز مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه نه فقط مورد توجه نظام اسلامی ایران بلکه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است که معتقدند نباید تن به زیاده‌خواهی‌ها و مظالم نظام سلطه داد.

دیگر خبرها

  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • تعبیر وارونه رؤیای آمریکایی/ راهپیمایی‌های گسترده حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحده نشانه چیست؟