Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@01:37:22 GMT

قتل در قصابی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۷۵۱۷

قتل در قصابی

خبرگزاری میزان- سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک قاتل در خیابان زاهد گیلانی دقایقی پس از ارتکاب جرم درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در خیابان پیروزی، خیابان زاهد گیلانی مشغول گشت‌زنی بودند که ناگهان متوجه صدای تیراندازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، اردشیر نادری، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران به سرعت خود را به محل تیراندازی که در یک کوچه و در نزدیکی آن‌ها قرار داشت، رفته و مشاهده کردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیکلت را دارند که برای بازداشت آن‌ها وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: یکی از ضاربان با موتورسیکلت فرار کرد، اما متهم اصلی که با پای پیاده قصد فرار داشت، توسط ماموران زمین‌گیر و بازداشت شد.

نادری افزود: پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی ۳۰ ساله را با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده که با حضور عوامل اورژانس مجروح این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافت، اما دقایقی بعد خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان باخته است.

سرکلانتر دهم خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های تخصصی مشخص شد برادر مقتول از چند ماه قبل برای خانواده قاتل ایجاد مزاحمت کرده که منجر به درگیری خانوادگی بین آن‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه مقتول و برادر وی صاحب مغازه قصابی در محل بودند، گفت: مقتول و برادر وی در چند ماه گذشته چندین بار با قاتل درگیر شده و با یکدیگر در یک محله زندگی می‌کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: در زمان قتل، مقتول در مغازه قصابی بود که قاتل و همدست وی ضمن مراجعه به مقابل مغازه، با مقتول در ابتدا درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت قاتل، با شلیک گلوله مقتول را از پای درآورد.

نادری با بیان اینکه قاتلً ۳۹ سن دارد، از تحویل متهم به اداره دهم آگاهی و تلاش برای بازداشت همدست وی خبر داد.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث قتل دستگیری قصابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 848873 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی