Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی در سخنرانی مراسم روز قدس در مصلی نماز جمعه با اشاره به روز جهانی قدس اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امام(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند و در این روز مسلمانان با راهپیمایی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند فلسطین موضوع جهان اسلام است و رژیم غاصب صهیونیستی باید از نقشه جهان حذف شود چرا که صهیونیستها می کوشند تا اهداف و توطئه های خود را در این منطقه اجرا کنند.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: روز قدس یکی از یادگارهای امام(ره) است و در این روز مسلمانان با اتحاد و همدلی در صحنه حضور دارند و وحدت مسلمانان نابودی اسرائیل را رقم می زند و روز به روز بر جمعیت ملت های آزادی خواه و عدالت طلب افزوده می شود.

 

وی با اشاره به این که منفعت طلبی کشورهای عربی سبب شده تا از اسرائیل حمایت کنند تصریح کرد: این کشورها به دلیل منافع و خواسته های خود از اسرائیل و برنامه های آنها حمایت می کنند؛ طرح معامله قرن با شکست همراه می شود، این طرح یکی دیگر از توطئه های اسرائیل و آمریکا است که هدف آنها از این طرح، تثبیت اسرائیل در این منطقه است اما این طرح با شکست روبه رو خواهد شد.

 

خادمی گفت: ملت فلسطین با ایستادگی در برابر ظالمان و ملت های مسلمان اجازه نخواهند داد این توطئه ها و برنامه ها اجرایی شود و این خواب دشمنان و زورگویان تعبیر نمی شود چرا که جامعه اسلامی تلاش دارند تا حکومت اسلامی با رای و نظر مردم در فلسطین ایجاد شود.

 

وی با اشاره به پروژه های نیمه تمام در بروجرد افزود: یکی از پروژه های نیمه تمام بروجرد پل شهدای دانش آموز است که تلاش می شود تا این پروژه امسال به سرانجام برسد؛ سد شهید بروجردی و آبسرده از پروژه های نیمه تمام بروجرد است که چند سالی اعتبار این پروژه ها حذف شده بود اما این دو پروژه طی سال گذشته و در بودجه امسال اعتبار و تخصیص گرفتند.

 

وی بیان کرد: راه آهن بروجرد وارد پیوست بودجه شده و طبق اعتبارات در نظر گرفته شده اجرایی می شود؛ در شهرستان بروجرد پروژه های صنعتی زیادی وجود دارد که برخی از آنها نمیه فعال و یا تعطیل شده که باید برای احیای دوباره آنها تلاش کرد و در فعال کردن دوباره پروژه ها می توان از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد تا در آن راستا به آبادانی و توسعه برسیم.

 

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صباغ پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین اظهار کرد: امروز از منتهاالیه شهر قزوین تا جنوبی ترین بخش شهر از طریق کمربندی در دسترس است.

وی افزود: در امتداد همین کمربندی به زودی کار ساخت دو تقاطع غیرهمسطح و کم نظیر در میدان دفاع مقدس و تقاطع اقبالیه کمربندی نسیم شمال آغاز می‌شود، اضافه کرد: این دو پروژه نیز باید ظرف مدت دو سال به بهره برداری برسد.

شهردار قزوین با بیان اینکه باید قدر داشته‌های خود را دانسته و از آن به عنوان سرمایه استفاده کنیم، گفت: همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است.

وی تاکید کرد: این پروژه مرمت نسیم شمال با همراهی مدیران و همدلی آنها به خوبی اجرا شد، تاکید کرد: عرض این کمربندی بدون حتی قطع یک درخت به ۱۴ متر افزایش پیدا کرد که در نوع خود و بنا به محدودیت‌های باغستان بی نظیر است.

شهردار قزوین بیان کرد: باید قدر این همدلی و همراهی مسؤولین را بدانیم و بدون توقف با دغدغه‌ای که وجود دارد به سمت توسعه شهر قزوین حرکت کنیم.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار و همچنین ایستگاه آتش نشانی بازار قزوین به زودی به زمین بخورد تا گام بزرگی برای حل مشکل بخش عمده‌ای شهروندان و کسبه شهر برداشته شود.

کد خبر 6097146

دیگر خبرها

  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد