Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: دست بوقلمون صفت‌ها برای مردم رو شده است و مردم فرق خادم و خائن را می‌دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم،«حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‎‌ارومی» در خطبه‌های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر به بیان آیات سوره مبارکه اسرا در مورد فساد قوم یهود و شکست دوباره آنان در آخرالزمان و نابودی صهیونیسم پرداخت و گفت: نابودی اسرائیل وعده الهی و تخلف ناپذیر است و هر چقدر هم که مستکبران و سلطه جویان عالم تلاش کنند و امکانات خود را برای حفظ این غده سرطانی جمع کنند نخواهند توانست جلوی نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی فلسطین و قدس شریف را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه اسالم بر ضرورت حفظ وحدت مسلمین در برابر دشمنان مشترک اسلام تاکید کرد و افزود: اهانت یک مداح به مقدسات برادران اهل سنت در رسانه ملی غیر قابل توجیه و محکوم است.

 

وی تصریح‌کرد: باید حواسمان باشد مبادا به بهانه برائت، دشمن اصلی که همان آمریکا و اسرائیل است را فراموش کنیم و به جان یکدگیر بیفتیم.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان دوباره مشکل کنکور دانش‌آموزان،خاطرنشان‌کرد: هفته گذشته از تریبون نماز جمعه خواستم تا مسئولین به این خواسته اندک ولی مهم دانش‌آموزان یعنی تعویق کنکور توجه کنند ولی هنوز تصمیم قطعی و نهایی اعلام نشده است.

 

خطیب نماز جمعه اسالم اظهارکرد: با روح و روان این دانش‌آموزان بازی نکنید و بگذارید با آرامش سربازان آینده ساز کشورمان باشند.

 

وی با اشاره به اینکه متاسفانه هر سال در آستانه کنکور شاهد مسائل و مشکلات خیلی ساده‌ای هستیم که به علت عدم توجه به موقع به یک بحران روحی بزرگ برای دانش‌آموزان تبدیل می‌شود، افزود: هجوم 80 درصدی به آزمون تجربی و کم‌توجهی به رشته‌های دیگر نتیجه سیستم غلط آموزشی در دوران دبیرستان است که اهمیت رشته‌ها و مشاغل دیگر را برای دانش‌آموزان روشن نمی‌کند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی به فرارسیدن سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و همچنین سالروز قیام خونین 15 خرداد اشاره و یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی را گرامی‌داشت و تصریح‌کرد: یاد و نام امام عظیم‌الشان هیچ‌گاه از ذهن ملت‌ ما پاک نمی‌شود چرا که مردم ایران شرافت و کرامت انسانی خود را مدیون ایشان هستند.

 

وی ادامه داد: امام امت با قدرت ایمان و بدون واهمه از ابرقدرت‌ها و دستگاه‌های ظالم و جابر حاکم آن زمان مثل جدش سیدالشهداء امر به معروف و نهی از منکر کرد و امت اسلام را که به خواب غفلت رفته بود در برابر توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بیدار کرد و عزت از دست رفته مسلمین را به آنها بازگرداند.

 

امام جمعه اسالم اظهارکرد: حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر آنکه یک فقیه وارسته و یک فیلسوف اندیشمند بود دستورات حکومتی و سیاسی اسلام را هم به خوبی شناخته بود و با سادگی و دل کندن از دنیا، تسلیم تهدید و تطمیع طاغوتیان نشد و توانست با تکیه بر قدرت الهی حکومت مستضعفین را تشکیل و الگوی جدیدی در مدل‌های سیاسی و موازنه قدرت در دنیا ایجاد کند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تاکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) شاه را که مظهر طاغوت و فساد بود از این کشور بیرون راند و دست طمع مستکبران را از این کشور قطع کرد.

 

وی تصریح‌کرد: ولی امروز همانطور که مقام معظم رهبری هشدار داده بودند شاهد نفوذ جریانی هستیم که خوی سلطنت و اشرافی گری طاغوتی دارند و هر روز دم خروس‌شان از یک جا بیرون می‌زند.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با بیان‌اینکه یک شاه بیرون کردیم، ولی صد شاه، شاه تجمل، شاه تشریفات، شاه فاصله طبقاتی، شاه فساد، شاه تبعیض، شاه اختلاس و شاه رانت رویید،اظهارکرد: متاسفانه فساد اقتصادی با ابعاد گوناگون در لایه‌های متعدد مدیریت کشور نفوذ کرده و هر روز پرونده‌های جدیدی از فساد اقتصادی رو می‌شود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: همه این‌ها نتیجه فاصله گرفتن از روحیه انقلابی و فرامین ولی‌فقیه عادل است.

 

وی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تلاش جوانان جهت روی کار آمدن دولت جوان و حزب‌اللهی گفت: یک عده فکر می‌کنند این انقلاب و نظام ارث پدرشان است و می‌خواهند تا لب گور بر مسند قدرت بنشینند، چرا میدان را به مدیران جوان و حزب‌اللهی نمی‌دهید؟ چرا مدیر دهه هفتادی کم داریم؟

 

امام جمعه اسالم خاطرنشان‌کرد: برخی با فرافکنی و توجیه ناتوانی خود، به مردم آدرس غلط  می‌دهند که پول نفت در سوریه و لبنان و فلسطین خرج می‌شود در حالی که پول بیت‌المال ماشین و موتور لوکس زیرپای منسوبین آقایان شده است.

 

وی تصریح‌کرد: به راحتی وام‌های چند ده و چند صد میلیاردی می‌گیرند و با سوء استفاده از موقعیت خود ثروت‌شان سر به فلک گذاشته ولی یک جوان برای گرفتن وام ازدواج معطل می‌ماند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: باید از این دزدان اقتصادی پرسید چرا موقع خوشگذرانی با پول بیت‌المال کراوات می‌زنید ولی وقتی در دادگاه حاضر می‌شوید پیشانی‌تان پینه می‌بندید و انگشتر عقیق به دست کرده و ریش می‌گذارید؟ می‌خواهید اسم اسلام و انقلاب را خراب کنید؟ می‌خواهید بگویید مذهبی‌ها مفسد اقتصادی هستند؟ دست شما بوقلمون صفت‌ها برای مردم رو شده است و مردم فرق خادم و خائن را می‌دانند و از دستگاه قضا این را می‌خواهند: «مفسدان اقتصادی را به دریا بریزید.»

 

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس فلسطین معامله قرن خبرگزاری شبستان قدس مراسم شب قدر ماه رمضان بیرجند شب قدر برخورد با مفسدان اقتصادی اسالم روز جهانی قدس جوان گرایی دستگاه قضا کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است

ایسنا/خراسان رضوی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه برخورد خشن با دانشجویان در آمریکا را بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر دانست.

حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دانشگاه‌های آمریکا امروز صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است، افزود: مدعیان آزادی بیان بر دستان دانشجویان، فرهیختگان، نخبگان و اساتید دانشگاه‌هایشان به دلیل حمایت از مردم مظلوم غزه دستبند زدند و به بدترین نحو ممکن با آنها برخورد کردند.

وی با بیان اینکه آزادی بیان باید هدف داشته باشد و موجب رشد و تکامل انسان‌ها و پویایی و زنده شدن امید در جامعه شود، اذعان کرد: آزادی بیان نباید موجب انحراف و سقوط جوامع شود.

چهکندی نژاد خاطرنشان کرد: مدعیان امروزی نه تنها به دنبال آزادی بیان نیستند بلکه برای آزادی فساد تلاش می‌کنند، اظهار کرد: کسانی که خودشان را مهد دموکراسی می‌دانند، سایر ملت‌ها از جمله عراق و افغانستان را چون آزادی ندارند مستعمره خودشان کردند، اما در کشور خودشان آن‌ هم در محیطی کاملاً علمی این‌گونه در برابر آزادی بیان ایستادند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه گفت: خون‌های به ناحق ریخته مردم غزه بود که چهره کریه و زشت آن‌ها را برملا کرد، شعارهایی که آن‌ها در حمایت از حقوق بشر، بانوان و آزادی بیان می‌دهند چهره واقعی‌شان را برای مردم برملا کرد.

وی خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر چهره کریه و متجاوز خود را در نوع برخورد با دانشگاه‌هایی که این روزها صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است نشان دادند.

چهکندی نژاد برخورد خشن با دانشجویان را بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر دانست و گفت: آن‌ها نمی‌تواند جلوی روشنگری و آزادی مردم را بگیرند و آنچه دارد در کشورشان در حمایت از مردم مظلوم غزه اتفاق می‌افتد را سانسور کنند.

وی با بیان اینکه دنیا آنها را به خوبی شناخته است، اظهار کرد: آنها آزادی بیانی را قبول دارند که در جهت اهداف استکباری و استثماری‌شان باشد و منابعشان را تأمین کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه افزود: آنها می‌خواهند به وسیله این آزادی بیان در کشورهای هدف بتوانند کار استکباری و استبدادی خودشان را انجام دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن از سال ۱۴۰۱ علیه ما جنگ ترکیبی را آغاز کرده است، گفت: امروز جنگ اراده‌ها و روایت‌ها است، ملتی در این جنگ ترکیبی موفق خواهد بود که روایت و اراده‌اش قوی‌تر باشد.

چهکندی نژاد اذعان کرد: اگر انسان‌ها به درستی فکر کنند و اندیشه‌هایشان درست باشد به راحتی خواهند توانست حق را از باطل تشخیص دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه با تأکید بر اینکه باید قدرت تحلیل را در جامعه بالا برد، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد قطعاً اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • اجرای قاطع طرح های پلیس در استان همدان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود