Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسلامی، رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک پیست در بخش آقایان (جام رمضان) به میزبانی تهران در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت ها ۴۵ دوچرخه سوار از ۹ تیم مطرح کشور در ۷ ماده با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسلامی تصریح کرد: تیم شهرداری بم با ترکیب فواد محبوبی، علی اکبر پور حمیدی، امیر حسین رحیمی نیا، سید محمد حسینی، امیر حسین دهقانی، علی خدامی، بنیامین کرد، سبحان آذر برا، امید میرزا بیگی و محمد تیموری (مکانیک) به مربیگری سامان حسین زاده و سرپرستی مهدی ارکیان رئیس هئیت دوچرخه سواری شهرستان بم و شرق استان کرمان، در این رقابت ها حضور یافت.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت ها، تیم شهرداری بم توانست به عنوان نایب قهرمانی مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان کرمان گفت: تیم شهرداری برای نخستین بار از شهر بم در این رشته به مسابقات اعزام شد که در نهایت توانست به این عنوان ارزشمند دست یابد.

 

اسلامی ضمن قدردانی از تمام کسانی که در درخشش این تیم نهایت همکاری و مساعدت را انجام دادند، ابراز امیدواری کرد: با حمایت و تلاش بیشتر این عزیزان شاهد موفقیت‌های این تیم در مسابقات داخلی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ب

تیم دوچرخه سواری شهرداری بم بر سکوی دوم مسابقات جام رمضان کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد

نعمتی مقدم مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: پیش از آغاز مسابقات نذر کردم اگر بتوانم رکورد نوجوانان را افزایش بدهم، مدالم را به امام رضا (ع) هدیه دهم که پس از موفقیت در این کار من نیز به نذر خود وفا کردم.

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی هستند، بیان کرد: به برکت خون این شهیدان می‌توانم وزنه‌های سنگین را بالای سر ببرم و برای وطنم مدال کسب کنم.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: مدال آوران با اهدای مدال‌های خود به موزه آستان قدس رضوی، نامشان را ماندگار می‌کنند و الگوی خوبی برای سایر جوانان و افتخارآفرینان کشورمان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس