Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:40:53 GMT

ماجرای قتل در قصابی خیابان زاهد گیلانی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۹۷۶۲

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر دستگیری یک قاتل در خیابان زاهد گیلانی دقایقی پس از ارتکاب جرم درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ روز گذشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در خیابان پیروزی، خیابان زاهد گیلانی مشغول گشت‌زنی بودند که ناگهان متوجه صدای تیراندازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی - سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران به سرعت خود را به محل تیراندازی که در یک کوچه و در نزدیکی آن‌ها قرار داشت، رفته و مشاهده کردند دو ضارب قصد فرار با موتورسیکلت را دارند که برای بازداشت آن‌ها وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: یکی از ضاربان با موتورسیکلت فرار کرد، اما متهم اصلی که با پای پیاده قصد فرار داشت، توسط ماموران زمین‌گیر و بازداشت شد.

سرهنگ نادری افزود: پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی سی ساله را با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده که با حضور عوامل اورژانس مجروح این حادثه به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال یافت، اما دقایقی بعد خبر رسید وی به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان باخته است.

سرکلانتر دهم خاطرنشان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های تخصصی مشخص شد برادر مقتول از چند ماه قبل برای خانواده قاتل ایجاد مزاحمت کرده که منجر به درگیری خانوادگی بین آن‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه مقتول و برادر وی صاحب مغازه قصابی در محل بودند، گفت: مقتول و برادر وی در چند ماه گذشته چندین بار با قاتل درگیر شده و با یکدیگر در یک محله زندگی می‌کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: در زمان قتل، مقتول در مغازه قصابی بود که قاتل و همدست وی ضمن مراجعه به مقابل مغازه، با مقتول در ابتدا درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت قاتل، با شلیک گلوله مقتول را از پای درآورد.

سرهنگ نادری با بیان اینکه قاتلً ۳۹ سن دارد، از تحویل متهم به اداره دهم آگاهی و تلاش برای بازداشت همدست وی خبر داد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قتل پلیس قتل در قصابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان قاتل فراری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل کرده بود، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ یوسف اشرفی افزود: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای کلیجه این شهرستان، مأموران نیروی انتظامی و پلیس آگاهی در محل حاضر و اقدام به بررسی محل جرم و وقوع قتل کردند و مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ اشرفی اظهار کرد: با تلاش مأموران انتظامی و با هوشیاری کارآگاهان پلیس، قاتل در نزدیکی محل وقوع قتل و در کمتر از ۱۲ ساعت شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد، با بیان اینکه تحقیقات انتظامی و قضایی در این ارتباط ادامه دارد، گفت: طبق بررسی های انجام شده توسط کارشناسان نیروی انتظامی، اختلافات شخصی عامل اصلی این حادثه بوده است.

وی افزود: مقتول ۳۹ ساله و با هویت معلوم توسط قاتل در لحظه برگشت از مزرعه به قتل رسیده است.

سرهنگ اشرفی، با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و اخلال در امنیت و آرامش شهروندان مقابله می کند، افزود: امنیت خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت با کسی تعارف ندارد.

 

 

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی