Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@13:12:37 GMT

راهپیمایی روز قدس تجلی وحدت مسلمین

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۹۸۵۶

راهپیمایی روز قدس تجلی وحدت مسلمین

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز تجلی وحدت مسلمین است که به خوبی به رخ ابرقدرت‌ها کشیده شد و روز قدس و این حضور تجلی جهاد قرآنی است که به فرمان امام راحل مان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن با مطرح کردن معامله قرن عرصه فریب را فراهم کرده است تا چهار روز بر عمر خود اضافه کند، اما حضور مردم و مقاومت مردم مظلوم فلسطین ثابت کرده است که این سرابی بیش نیست.

نکونام اضافه کرد: امروز وضع صهیونیست‌ها و اسرائیل غاصب همچنون خانه عنکوبتی است، چرا که سلاح نظامی آن‌ها کاربرد ندارد و ساخت این گنبد‌های آهنین بی فایده است.

خطیب جمعه شهرکرد اظهار داشت: امروز جامعه ما به آیین ابراهیمی که رکن اصلی آن توحید است، نیاز دارد تا بتوان در برابر مستکبران و صهیونیست‌ها ایستاد.

نکونام ادامه داد: عبودیت و ایمان، صلابت همراه با منطق و تأمین معیشت مردم از جمله ویژگی‌های آیین محمدی است که مردم و مسئولان باید به آن توجه کنند.

انتهای پیام/خ

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت

دریافت 5 MB کد خبر 6098578

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق (ع) در شهرکرد
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)