Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:20:32 GMT

لوریس: فینال برابر لیورپول سخت‌ترین بخش ماجراست

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۰۱۹۳

لوریس: فینال برابر لیورپول سخت‌ترین بخش ماجراست

هوگو لوریس، کاپیتان فرانسوی تاتنهام، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال لیگ قهرمانان مقابل لیورپول حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام با طی کردن مسیری بسیار دشوار موفق به حضور در فینال لیگ قهرمانان شد و هوگو لوریس که سال گذشته با تیم ملی فرانسه موفق به کسب قهرمانی جام جهانی شده بود، معتقد است در دیدار فردا شب جزئیات می توانند نقش تعیین کننده ای ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هوگو لوریس گفت: "به همه بازیکنان نیاز داریم. ترکیبی خوب از بازیکنان باتجربه و جوان داریم و باید ابتدا از سرمربی و کادر فنی و در ادامه از رهبران تیم پیروی کرد. این دیدار یک بازی فوق العاده و لذت بخش است اما بهترین راه برای لذت بردن پیروزی در فینال خواهد بود. وجود هر بازیکن در این مرحله از مسابقات مهم است. همه چیز معطوف به جزئیات بوده و هر بازیکن می تواند تاثیرگذار باشد همه ما می خواهیم قهرمان شویم.

 

 

بهترین مثال همبستگی ما در آمستردام و پس از بازی با آژاکس بود. آن بازی یکی از بهترین لحظات در زندگی حرفه ای ما بود و حالا ما به دنبال احساسی بهتر در دیدار فردا شب هستیم. به عنوان یک ورزشکار حرفه ای من فکر می کنم مهم این است که از کار خود لذت ببرید.

 

بخشی از این تیم موفق بودن امتیاز بزرگی است. برای من قهرمانی در جام جهانی با فرانسه یک دستاورد بزرگ بود که بدون کمک هم تیمی هایم امکان پذیر نبود. شرایط در مورد فینال لیگ قهرمانان نیز همینگونه است و حالا این فینال سخت ترین بخش ماجرا پیش روی ماست.

 

همه چیز معطوف به جزئیات است و هر اتفاقی می تواند شرایط را به سود شما تغییر دهد. من فکر می کنم ما از نظر ذهنی و جسمانی آماده فینال فردا شب هستیم."

هوگو لوریس تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها هوگو لوریس تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پنجـم مـاه می، مصادف با ۱۶ اردیبهشت، در راستای سلامتی مادر و نوزاد از سـوی سازمـان بهداشت جهانی و کنفدراسیون بین المللی مامایی به نام «روز جهانی ماما» نام گذاری شده است.

شعار امسال "هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت"است که جایگاه والای جامعه‌ی پرتلاش مامایی در اجرای موفق برنامه جوانی جمعیت به عنوان یکی از سیاست‌های کلان حکمرانی سلامت، که ضامن حیات و توسعه نهاد اصیل خانواده بوده است.
خانم حردانی مامایی آبادانی با ۱۶سال سابقه‌ی کار است که از مادران و نوزادان زیادی مراقبت کرده است و به تازگی موفق شده از سقط چهارجنین سالم با مشاوره جلوگیری کند. 

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت