Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ قدیر آرمیان رییس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر طی پیامی از حضور پررنگ و پرشور مردم شریف و ولایت مدار اسلامشهر علی الخصوص جامعه بزرگ ورزش ، مسولین هیاتهای ورزشی ، ورزشکاران قهرمانان ،مربیان ، پرسنل اداره و مدیران سالن های ورزشی تشکر و قدردانی کرد.

وی به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: روز قدس سیلی محکمی بر صورت صهیونیست هاست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز جامعه ورزشی شهرستان اسلامشهر برای اثبات اسکتبار ستیزی و دفاع ازحقوق بشر با اقتدار حاضر شدند و مشت بزرگی بر دهان یاوه گویان آمریکا و صهیونیست زدند.

 آرمیان در ادامه گفت: روزقدس روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است و ورزشکاران با اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی با شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراعیل غاصب در صحنه حاضر شدند.

در ادامه افزود: جامعه ورزش شهرستان اسلامشهر به مثابه قطره ای از اقیانوس عظیم ملت بزرگ ایران درحمایت از این حرکت عظیم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با فرمان تاریخی امام راحل عظیم الشان(ره) عهد و میثاقی مجدد بستند و با صدای بلند اعلام کردند همچنان به آرمان های والای انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله) وفادار خواهند ماند.

                               

                                        قدیر آرمیان

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اسلامشهر امام راحل جامعه روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان