Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@00:18:11 GMT

ادن هازارد به رئال مادرید می رود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۰۸۲۷

سسک فابرگاس به ادن هازارد، هم‌‎تیمی سابقش در تیم فوتبال چلسی پیشنهاد کرده که به رئال مادرید برود و معتقد است او می‌تواند در تیم مادریدی به عناوین فردی بسیاری دست پیدا کند، کاری که انجام دادنش در چلسی بسیار سخت است.

اخبار ورزشی- آبی‌های لندنی قیمت درخواستی برای این بازیکن بلژیکی را ۱۳۰ میلیون یورو تعیین کردند، حتی با این وجود که این بازیکن در حال سپری کردن سال آخر قراردادش با چلسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فابرگاس درباره این بازیکن و احتمال پیوستنش به رئال مادرید این طور گفته است: اظهار نظر در این باره کار سختی است. او بازیکن چلسی است و نمی‌خواهم فکر کنند من حالا که از چلسی رفتم منتقد این تیم شدم، اما به نظرم وقتش رسیده ادن چلسی را ترک کند و چیزهای دیگری را تجربه کند. می‌دانم هازارد همیشه گفته است که اهمیتی به توپ طلا نمی‌دهد، اما واقعیت این است که من معتقدم هر بازیکن فوتبالی از داشتن چنین جایزه‌ای خوشحال خواهد شد. من بیشتر از خود هازارد معتقدم که او می‌تواند برنده توپ طلا باشد، چون من از توانایی‌های او خبر دارم، می‌دانم چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و من با بهترین‌ها بازی کرده‌ام.

فابرگاس در ادامه گفت: می‌دانم هازارد بازیکن با استعدادی است، هر فصل هم گل‌های زیادی می‌زند. پاس گل‌های زیادی می‌دهد و بازی ترکیبی‌‎اش با بازیکنان دیگر عالی است. او همه لازمه‌های بهترین بودن را دارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چلسی رئال مادرید چلسی رئال مادريد سسک فابرگاس ادن هازارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، کانر گالاگر که پس از مصدومیت ریس جیمز و بن چیلول به‌عنوان کاپیتان این فصل آبی‌ها انتخاب شده، یکی از بهترین بازیکنان چلسی بوده است.

او در پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ در آستانه جدایی از چلسی بود اما پیشنهادات خود را رد کرد و در این تیم ماندنی شد و درنهایت توانست اعتماد مائوریسیو پوچتینو را به‌دست آورد.

با این حال حواشی مربوط به فروش او همچنان پایان نیافته و رسانه‌های نزدیک به باشگاه چلسی خبر داده‌اند که مالکان گالاگر را به دلیل اینکه بازیکن آکادمی بوده است، یک گزینه خوب برای فروش و برطرف کردن مشکلات فرپلی مالی می‌دانند.

هواداران چلسی که همیشه از تحسین‌کنندگان ستاره جوانشان بوده‌اند، بازی امشب مقابل تاتنهام را یک فرصت عالی برای حمایت از او دانسته‌اند و دست به کاری قابل توجه زده‌اند.

آنها در بنر بزرگی که تصویر گالاگر بر روی آن نقش بسته نوشته‌اند «چلسی از زمان تولد» که اشاره به این دارد که این بازیکن از کودکی عضو آکادمی چلسی بوده و این باشگاه را بالاتر از دیگر باشگاه‌ها انتخاب کرده است.

دیگر خبرها

  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!