Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری بسیج خراسان رضوی؛ سردار غلامرضا احمدی شب گذشته در همایش ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در خوشاب با بیان اینکه اسرائیل با کشیدن دیوار‌هایی دور خود تنها در فکر حفظ وضع موجود است اظهار داشت: در حال حاضر نیرو‌های مقاومت در مرز‌های سرزمین اشغالی حضورداشته کوچک‌ترین خطا و تجاوزی را با قدرت پاسخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مدت‌زمان جنگ‌های رخ‌داده بین نیرو‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی هرروز کوتاه‌تر شده و هر بار اسرائیل بافت مجبور به قبول آتش‌بس شده است تأکید کرد: این نشان از قدرت گرفتن نیرو‌های مقاومت افول رژیم صهیونیستی است.

سردار احمدی همچنین با بیان اینکه نه‌تن‌ها اسرائیل که قدرت پوشالی آمریکا نیز رو به افول نهاده است تصریح کرد: آمریکا تمام توانش را برای سرنگونی انقلاب به کار بسته، ولی تاکنون به لطف خدا و به پشتیبانی مردم و تدابیر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هیچ کاری نتوانسته انجام دهد.

وی با اشاره به پرداخت هزینه‌های سنگین توسط آمریکا به برخی از غرب‌زده‌ها برای بزک کردن چهره کریه آمریکا در ایران، تصریح کرد: این دروغی بیش نیست که برجام سایه جنگ را از سر ملت ایران دور کرد، آنچه تاکنون باعث شده سایه جنگ از سر ایران دور شود حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی‌ها ازجمله روز قدس، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و لبیک به ندای رهبری است.

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب در ادامه با بیان اینکه روزگاری ما در مرز‌های خود مشغول دفاع بودیم تأکید کرد: قدرت نفوذ ایران سبب شده تا دفاع از اسلام را کیلومتر‌ها دورتر از مرز‌های جغرافیایی ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رژیم منحوس اسرائیل ۷۵ سال است که در اذهان دنیا یک قدرت شکست ناپذیر شده است و مردم دنیا دیدند که ایران تنها در چند ساعت و با ۲۰ درصد توان خود اسرائیل را به یک ارتش بزدل و ترسو تبدیل کرد.
وی با بیان اراده و اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف افزود: ملت ایران به دنیا و خصوصا امریکا و اسرائیل، نشان داد که ایران یک قدرت شکست ناپذیر است و اراده انجام هر عمل نظامی را دارد.
امام جمعه موقت سمنان ضمن تبریک روز معلم و شهادت شهید مطهری، وی را اسوه معلمان کشور و دانشجویان دانست و گفت: معلم باید درکلاس، درس عشق و باور و اعتماد را در به دانش آموزان تعلیم دهد.
وی تاکید کرد: معلمان و اساتید باید قدرت ایران در مسائل مختلف را در بین دانشجویان و دانش آموزان تبیین‌کنند.
حجت الاسلام عبدوس ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: جهش تولید زمانی محقق خواهد شد که کارگران در زمینه نشاط و معیشت دغدغه‌ای نداشته باشند.
خطیب نماز جمعه سمنان در پایان ضمن‌حمایت ازپلیس از اجرا شدن طرح نور توسط فراجا در استان و شهرستان‌ها قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • «وعده صادق» افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را در هم شکست
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • انصارالله: در کنار ایران با اسرائیل خواهیم جنگید
  • انصارالله: در کنار ایران به اسرائیل خواهیم جنگید