Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:38:16 GMT

همکاری بنیاد رودکی و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۴۳۵۳۵

همکاری بنیاد رودکی و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر

بنیاد فرهنگی هنری رودکی و سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر تفاهمنامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این تفاهمنامه به منظور گسترش همکاری‌های دو جانبه و استفاده از ظرفیت‌های موجود دو مجموعه تدوین و در جلسه‌ای به امضای طرفین رسید.

در این تفاهم‌نامه که امضای آن با حضور تنی چند از مدیران ارشد دو مجموعه بود، بر حمایت از توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد «دکترعلی اکبر صفی‌پور» مدیرعامل بنیاد رودکی با تشریح فرصت‌های پیش‌رو و ضرورت پیگیری موارد تفاهم‌نامه اظهار امیدواری کرد تا با هم افزایی بتوان از ظرفیت‌های همکاری بهره برد.

«دکتر علی عباس کمری» مدیرعامل سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر هم با اشاره به اینکه این تفاهم‌نامه در ماه نزول قرآن منعقد می‌شود، به اهمیت سیر و سفر از دیدگاه قرآن اشاره کرد.

وی همچنین توضیحاتی در خصوص امکانات اقامتی مجموعه تحت مدیریت خود ارایه کرد.

بر اساس این تفاهمنامه دو سازمان می توانند به منظور حمایت از توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری در ساخت، تولید و برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری خاص اعم از موسیقی و نمایش سرمایه‌گذاری کنند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس معامله قرن فلسطین قدس مسجد روز جهانی قدس حمایت از فلسطین طرح معامله قرن سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر بنیاد رودکی همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۴۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر

رییس سازمان فضایی ایران گفت: به احتمال بسیار زیاد ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲، ماهواره کوثر و چندین ماهواره تحقیقاتی دیگر را در طول ۱۴۰۳ پرتاب خواهیم کرد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، حسن سالاریه رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به برنامه‌های فضایی ایران در سال 1403 اظهار کرد: در سال 1403 تعداد زیادی از ماهواره‌های مخابراتی و تحقیقاتی در مقایسه با سال گذشته به فضا پرتاب خواهد شد.

سالاریه تصریح کرد: به احتمال بسیار زیاد ماهواره‌های طلوع 3، ظفر 2، ماهواره کوثر و چندین ماهواره تحقیقاتی دیگر را در طول 1403 پرتاب خواهیم کرد.

رئیس سازمان فضایی ایران از برنامه ایران برای پرتاب بلوک انتقال مداری در سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به قرار گرفتن نمونه دوم ماهواره پارس 1 در مسیر پرتاب گفت: نمونه اول ماهواره پارس 1 در مدار قرار گرفته و امروز تست‌های آن در حال انجام است.

ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار

سالاریه گفت: اصلاحاتی برای ماهواره پارس 1 نیاز است که این اصلاحات را به نمونه دوم پارس 1 اعمال خواهیم کرد و این ماهواره در مسیر پرتاب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • سال پر پرتاب فضایی ایران با ماهواره‌های طلوع ۳، ظفر ۲ و کوثر
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد